Moet ik even kwijt. Eventjes triest! En nu erg blij!!!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2014 16:40 #1411834 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benieuwd
Ben je destijds niet rennend teruggegaan van een moderne Volvo naar een 940? Nu is een XC90 geen V70, maar ben toch benieuwd. Zelf sleutelen wordt in elk geval een stuk lastiger.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2014 18:00 #1411837 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Echte Volvo?
Yup, en ik heb hetzelfde gevoel dat het weer vreselijk zal tegenvallen.
Daarom blijft de 940 ook gewoon! Ik denk dat de XC90 in zijn segment een goede auto is, maar dat er Volvo op staat is voor mij toevallig, ik heb er niets mee!
Vrouwlief vond de V70 trouwens een fijne auto, maar dat vond ze ook van de Nissan Almera...ze waren alletwee blauw en de XC is ook blauw .
En zelf sleutelen: no way! Doe ik alleen aan leuke, echte Volvo's! (En daar heb ik de handen vol mee! ) Als ze het niet ziet ziten, wordt het waarschijnlijk de TOYAATOOTA. Of een Suvaru ofzo...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-11-2014 17:36 #1412509 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wordt vervolgd als ik tijd heb..
Nou, met het kleppendeksel eraf blijkt de riem een tandje versprongen te zijn, maar het nokkenas tandwiel zit goed... Ik heb inmiddels wel een vonk,; of hij groot genoeg is kan ik niet beoordelen, maar de auto loopt niet. Nu nog maar eens proberen met startpilot? Als ik tijd heb dan!
We hebben de XC90 trouwens gekocht, het lijkt een mooie auto (voorzover dat kan bij een SUVvertje!) en vrouwlief laat nu de 780 nu wat vaker met rust hoop ik!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-11-2014 11:52 #1412943 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En verder....
Ha, ha, de XC 90 bleek bij de proefrit trouwens metallic grijs te zijn: slechte foto in de advertentie dus! Mijn vrouw vindt hem toch mooi!
Alexander had me gisterenavond via de skype gewezen op de documentatie op de site over de LPi. Ik had het zelf niet gevonden! Naar aanleiding daarvan heb ik een vraag gesteld op het forum en:
henk 940LPT heeft me inmiddels raad gegeven over de LPi installatie in de 940, dus ik ga weer aan de gang! (zie ook  <a href="/node/54082"> www.volvo700vereniging.nl/node/54082 )

.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2015 17:10 #1414796 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic HOERAA! Hij loopt! Na drie
HOERAA! Hij loopt! Na drie maanden weer een 940 die het doet, en hoe!!! Ik kan Alexander niet genoeg danken, vandaag en gisteren van alles doorgenomen en omdat ik de grijze draad van Timen niet kon vinden heb ik op aanwijzing van Alexander 4 draden van het omschakelrealis 2 aan 2 doorverbonden, met hetzelfde effect. Uiteindelijk (na lang van alles doormeten en zoeken in de schema's kwam Alexander met de vraag om de stekker van de ballast los te maken: die bleek al los!, Waarschijnlijk bij het vervangen van alle ontstekingsdelen niet goed vastgezet.......starten en lopen!!!!!
Ik heb het doorschakelrelais weer aangesloten en hij schakelt netjes door ook!
Bij de proefrit wist ik weer waarom de 940 zo'n fantastische auto is!!!

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2015 00:15 #1414822 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Gaaf
Goed gedaan. Veel plezier weer!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2015 07:27 #1414824 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank Jerry! En dan nu de
Dank Jerry! En dan nu de andere CT906 radio/CD en het goede achterlicht erin. En waarschijnlijk een nieuwe waterpomp.......voorwaarts!

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2015 20:38 #1414843 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Of je stopt de stekker er in
Tom,

Goed om te lezen dat in ieder geval de 940 weer de Franse wegen onveilig kan gaan maken !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2015 21:32 #1414847 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Willem! Hi, hi, onveilig
Hoi Willem! Hi, hi, onveilig maken deed ik ook met de 780, en vooral met die domme Land Rover.
Maar ik ben blij weer met de goede trouwe 940 onderweg te zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2015 07:58 #1414856 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Domme landrover
Is geen week dat ik niet denk balen mbt de nieuwe mrb regeling, nu meer dan een jaar geschorst, had altijd bekijks met mijn serie III 109 stawag, voetbal veld nodig om te draaien en 100 is wel de top, maar mis het nog steeds, klinkt ook dom, maar blijf het een mooi voertuig vinden (auto kan je het eigenlijk niet noemen)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC