Moet ik even kwijt. Eventjes triest! En nu erg blij!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2014 08:57 #1102264
door V700 register
Moet ik even kwijt. Eventjes triest! En nu erg blij!!!! is gemaakt door V700 register
De 940 staat al anderhalve week stil: mijn vrouw komt tussen de middag even thuis om te eten en een half uurtje later slaat hij niet aan..bougies vervangen, kabels, verdelerkap, rotor, BDP sensor, en nog steeds niet lopen. Powerstage besteld, en het radio-ontstoringsrelais nagekeken. Geen vonk. Ik wacht op de bestelde vonkversterker nu.
Vanmorgen wilden we even naar de praktijk met de 780: hij slaat niet aan! Oké, het mist op onze heuvel, dus het zal het vocht zijn, maar GRRRRRRRRrrrrrrrrr!
Zal ik maar een frans autootje bijkopen? Heb ik verdorie 4 Volvo's! ( de amazon staat in de garage en daar staat de 780 voor!!!, de 144 is nog in NL)
Vanmorgen wilden we even naar de praktijk met de 780: hij slaat niet aan! Oké, het mist op onze heuvel, dus het zal het vocht zijn, maar GRRRRRRRRrrrrrrrrr!
Zal ik maar een frans autootje bijkopen? Heb ik verdorie 4 Volvo's! ( de amazon staat in de garage en daar staat de 780 voor!!!, de 144 is nog in NL)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Melvin Wals
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2014 09:37 #1411338
door Melvin Wals
Beantwoord door Melvin Wals in topic Klein Frans autootje? De
Klein Frans autootje? De Fransen hebben ook nog iets gemaakt als de 505 V6. Een degelijke achterwielaandrijver met een hart dat ook Volvo niet vreemd is 
Balen dat niks even niets loopt nu. Ik moet straks nog weg met mijn Volvo.... Hij zal het toch wel doen? Afkloppen.

Balen dat niks even niets loopt nu. Ik moet straks nog weg met mijn Volvo.... Hij zal het toch wel doen? Afkloppen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2014 12:56 #1411342
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 505........
De 780 doet het gelukkig weer, de bobine droog gemaakt en de kabel in en uit: lopen....
Een 505 ? never nooit niet, die PRV motor is volgens de deskundigen veel slechter dan de door Volvo verbeterde versie die ik in de 780 heb, de B280 dus.
Je ziet ze zelfs hier nooit meer rijden! Terwijl ik hier nog een 403 en een 404 pickup tegenkom, die duidelijk nog dienst doen bij de wijnboer!
Een 505 ? never nooit niet, die PRV motor is volgens de deskundigen veel slechter dan de door Volvo verbeterde versie die ik in de 780 heb, de B280 dus.
Je ziet ze zelfs hier nooit meer rijden! Terwijl ik hier nog een 403 en een 404 pickup tegenkom, die duidelijk nog dienst doen bij de wijnboer!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2014 18:30 #1411347
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laro?
Je hebt toch ook nog een Landrover Tom, of is die ook gevoelig voor de Franse mist?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2014 18:42 #1411348
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha, ha, klopt, en daarmee
Ha, ha, klopt, en daarmee waren we dus naar de praktijk. Daarvan zakte trouwens gisteren het rechterraam (bij de bestuurder dus) onderin het portier..Engels hè?
Niet echt een auto-week dit!
Niet echt een auto-week dit!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2014 23:54 #1411370
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic OP-KIKKER
Geen nacht zo donker...of het wordt weer licht................
Zeg/denk ik altijd maar, of dacht je dat het bij mij altijd méé zat...............
Zeg/denk ik altijd maar, of dacht je dat het bij mij altijd méé zat...............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-10-2014 14:43 #1411389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach ja.
Ach, het is natuurlijk eigenlijk idioot om even uit het veld geslagen te zijn als je het zo goed hebt als ik. Lieve vrouw, leuke kinderen, goed werk en een geweldige omgeving, en ook nog mooie Volvo's, maar we blijven mensen hè?
Ik heb het allang weer gerelativeerd, en ben gewoon dankbaar voor wat we kunnen, het meeste komt ook nog door onze eigen keuzes: ook het combineren van hobby en dagelijks gebruik.......
Ik heb het allang weer gerelativeerd, en ben gewoon dankbaar voor wat we kunnen, het meeste komt ook nog door onze eigen keuzes: ook het combineren van hobby en dagelijks gebruik.......
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2014 23:58 #1411446
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Inburgering
Nou ja zeg.................whitehorse schreef : Zal ik maar een frans autootje bijkopen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2014 08:45 #1411449
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm
Hi, hi, toch maar niet doen dan.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2014 13:49 #1411459
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic reserve
in mijn auto ligt een reserve vonkversterker zo groot zijn die dingen niet
Rob
Rob
Moderators: Jerry Stam