Notulen ALV

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 18:45 #1381341 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja het typen op een Ipad is
Tja het typen op een Ipad is idd niet echt ideaal :-)
Begrijp mij niet verkeerd Ton de leden gunnen het nieuwe bestuur alle tijd.
Maar het stelstelmatig roepen van "kan niet, mag niet, moeten we bespreken, mag niets volgens de statuten, etc is niet meer van deze tijd. Hoop dat je die negatieve manier van denken uit het hart van de vereniging kan krijgen.
Veel wijsheid toegewenst!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 19:07 #1381343 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vieze

gerryberrie schreef : Hey Tom,
Waar is jouw Regiocoordinator Badge gebleven?
Groeten,Gerben

Tom krijgt het nog drukker , is nu vieze voorzitter ;)
764 2.3 - 744 2.3 16v

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 19:16 #1381347 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet thuis
Ben niet thuis Richard, kan dus niet uitgebreid kijken.
Doe ik vanavond dan wel morgen wel.

In ieder geval wel bedankt voor de moeite van het opzoeken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 19:19 #1381348 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Team
Het bestuur is een team, we overleggen dat soort dingen altijd met elkaar. Dat heet teamwork, niet einzelgänger.

Daarom even overleggen.
Je kan diverse mensen vragen dat ik altijd terugkom als wat gevraagd wordt, niet altijd met het gewenste antwoord maar we kijken er altijd naar als ik iets meeneem naar de overige bestuursleden.,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2013 19:22 #1381350 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi
Mooi dingetje, niet duur.

Toch eens kijken als ik bij de Xenos in de buurt ben.

Maar met zoiets moet je wel weer aan een tafel zitten. De iPad neemi ik gewoon op schoot. Ik heb ook meer problemen met de automatische woordaanvulling als met het typen op zich.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2013 12:40 #1381496 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Papieren Magazine
Hier sluit ik me graag bij aan! Digitaal is leuk, maar papieren magazine heeft ook mijn voorkeur.

Groetjes,
Marcus

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2013 14:29 #1381498 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kom op zeg
Ik ben halverwege afgehaakt in deze lap tekst dus sorry voor eventuele redundantie. Alleen al met als oogpunt het milieu (papier inkt) vind ik het belachlijk dat zoiets (ja zoiets: dus alles wat mij betreft) nog op de deurmat moet vallen. Doe het forum dan ook maar op papier in een clubhuis en vraag je bank vanaf nu ook maar weer alle afschriften op papier te sturen (en ja, dan ook de overschrijvingen per post gaan doen jongens en meisjes).
Wel leven hier in 2013. Graag ontvang ik dus vanaf nu facturen, factors, notulen graag digitaal, bij voorkeur als gedeeld document vanuit de Cloud; kwestie van één linkje in een voor niet-leden afgeschermd gebied. Geniet van de tijd die je overhoud en besteed het geld aan contributieverlaging of iets ludieks voor clubleden. Mocht je op persoonlijke titel graag inkt verspillen, koop dan een kleurenprinter bij de Mediamarkt, print het uit en merk op dat je het nooit meer leest.
Als je verhuist (fysiek) neem ik aan dat je dit ook doorgeeft, dus een emailadres bijhouden lijkt met niet zo lastig. En een forumnaam en ww onthouden doet kennelijk ook iedereen hier dus dan kunnen daar de documenten die er toe doen gepubliceerd worden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2013 15:25 #1381503 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Digitaal
De discussie ging aanvanklijk over de notulen. Ik weet niet of er statutair een verplichting toe is, maar ik vind het wel netjes dat officiële verenigingsstukken voor iedereen op hetzelfde moment verschijnen. Het uitkomen van een nieuwe Factor is dan een goed moment, of die nu digitaal of op papier gelezen wordt.

mbroeren schreef : Wel leven hier in 2013. Graag ontvang ik dus vanaf nu facturen, factors, notulen graag digitaal

Ik ben het met je eens v.w.b. facturen, bankafschriften en veel andere correspondentie. Maar wat ik de toegevoegde waarde van de glossy Factor vind is juist dat het een mooi tastbaar visitekaartje van de vereniging is.
Ligt thuis op de tafel, visite ziet het liggen, gaat eens bladeren, hé leuk zo'n club. Dat gebeurt met een PDF of website niet.
Maar we leven in een vrij land, dus van mij mag er in de ledenadministratrie een mogelijkheid komen waarop men aan kan geven dat men de Factor niet op papier wil ontvangen.
Ik wou dat de ANWB dat ook had.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2013 16:25 #1381509 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic +1
+1

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2013 21:31 #1381848 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hm

Pietjeprecies schreef : Ligt thuis op de tafel, visite ziet het liggen, gaat eens bladeren, hé leuk zo'n club.

Hm, dat heb ik nu nooit.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC