Notulen ALV
- V700 register
- Nieuw lid
-
Google is your friend Maarten! Hier, met plaatjes er bij zelfs; <a href="">mderijke schreef :
Maar als de wens zo groot is om dit de te realiseren, wie leert mij om met een paar drukken op de knop vanuit Indesign een Interactieve PDF te maken?
Kun je daar mee uit de voeten?
Overigens zou wat mij betreft een gewone PDF zonder hyperlinks al een hele mooie eerste stap zijn. Het hoeft niet gelijk allemaal in 1 keer helemaal goed. Er moet iets te wensen overblijven toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vroeg wanneer de notulen op de site kwamen. Daarna de discussie over de factoren die er niets mee te maken hebben.
Wat maakt het uit dat de leden die niet achter de computer zitten de notulen later lezen ? Dan moeten ze maar inloggen. We zijn in 2013 hoor.
Zoals Willem ook al opmerkte: plaats de notulen in hetzelfde gedeelte als de statuten etc.
En over niet alleen beslissen: denk dat het bestuur wel belangrijke dingen aan zijn/haar hoofd heeft dan de besluitvorming om de notulen digitaal via de site aan haar leden aan te bieden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat geldt voor meerdere zaken wat mij betreft; aanmeldingen voor activiteiten via het forum, factor, uitnodiging voor ALV, betalen van lidmaatschap, etc.
Een ander argument om meer digitaal te doen is dat de postbedrijven in Nederland aan betrouwbaarheid inboeten, om het voorzichtig te zeggen, wat resulteert in jawel; het ene lid heeft de factor deze week, de andere over 3 weken, dus het streven dat iedereen op hetzelfde moment de factor met daarin de notulen heeft is mooi, maar niet realistisch.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
De reden hiervoor is dat we nog aardig wat mensen hebben die nog geen internet hebben, in mijn tijd als secretaris heb ik aardig wat avondjes gevuld met hele leuke gesprekken met mensen zonder internet....
Laten we de opmerkingen over te plaatsen verenigingszaken op de website toevoegen aan het eisen en wensenlijstje voor de website, zal het er straks wel even bij zoeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er kan, en zal nu dus nog geen notulen gemaakt zijn denk ik.
Dat van de digitale factor is gisteren geopperd, en we zullen eens onder de leden een enquete houden hierover.
Wellicht dat w al bij de volgende factor hier iets mee doen.
Er is niets geheimzinnigs gebeurd op de alv.
Buiten wat veranderingen in het bestuur, is alles redelijk verder bij het oude gebleven.
Het uitwerken van de notulen zal nu denk ik ook door Maarten moeten gebeuren. Zodra e.e.a gerealiseerd is zullen we als bestuur even kort overleggen of alles klopt wat besproken is, en dan wellicht als de rest van het bestuur het ermee eens is proberen op de site te plaatsen, alsmede in de factor.
Wij zullen hierover met Rob eens van gedacht wisselen, daar Rob nu op interim basis de website beheert.
Als jullie zo nieuwsgierig zijn naar wat er daar besproken is, had gezellig gekomen.
Maarten heeft buiten de vereniging ook nog een ander leven, en wellicht nu ook even geen tijd e.e.a. uit te werken.
Als jullie je nieuwsgierigheid niet meer in bedwang kunnen houden, jullie hebben wellicht mijn nummer, dus bel me even zou ik zeggen.
Voor de rest melden we ons weer als de tijd daar is.
Fijne avond allemaal.
Gr.
Ton
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
wat denkt het bestuur van het plaatsen van de notulen op de site ? de mening van maarten kennen we die kent de statuten tot op de komma nauwkeurig en houd niet zo van de veranderingen die de huidige digitale wereld met zich meebrengt.
Stilstand is achteruitgang mannen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-