Stom ! stom! stom! resultaat: lekke koppakking!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2013 20:26 #1379735
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok met schorsen wordt het
Ok met schorsen wordt het gunstiger.
Ja het is de leukste optie!
Dus, gok je en ga je voor leuk en leerzaam
Of
Ga je voor safe.
Ik zou voor leuk en leerzaam gaan, maaaaar dat heeft mij wel vaker gedoe op geleverd
Ben bang dat ik je niet veel advies daar in kan geven, dat is hoe jij het wil.
Aan de andere kant, het is maar een keer 2013, ik zou zeggen neem de gok!
Als ik je kan helpen hoor ik het wel!
Ja het is de leukste optie!
Dus, gok je en ga je voor leuk en leerzaam
Of
Ga je voor safe.
Ik zou voor leuk en leerzaam gaan, maaaaar dat heeft mij wel vaker gedoe op geleverd

Ben bang dat ik je niet veel advies daar in kan geven, dat is hoe jij het wil.
Aan de andere kant, het is maar een keer 2013, ik zou zeggen neem de gok!
Als ik je kan helpen hoor ik het wel!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2013 22:16 #1379754
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vlakken
Betekent dat dan dat hij de kop niet laat vlakken, en dus niet afperst om te kijken of hij nog lekt. Want als hij de kop wel laat vlakken hoeft ie niet af te persen imho.Informeer daarnaar, en laat absoluut je kop WEL vlakken.JohLee schreef : Later belde hij mij terug met de mededeling dat als de kop niet geperst zou hoeven worden, hij uitkwam op een bedrag van 450 euro.
Groet Johan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2013 00:19 #1379764
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel vlakken!
Beste Rob,
Natuurlijk laat ie hem wel vlakken, maar hij laat het aan het inzicht en de expertise van degene die hem vlakt over, of hij daarna nog geperst zou moeten worden.
Maar ik begrijp uit jou verhaal dat na het vlakken persen niet meer nodig is? Er kunnen toch ook nog scheurtjes inwendig aanwezig zijn?
Maar die verantwoording nam hij zelf. Mocht het niet goed blijken te zijn valt dat onder zijn garantie.
Natuurlijk laat ie hem wel vlakken, maar hij laat het aan het inzicht en de expertise van degene die hem vlakt over, of hij daarna nog geperst zou moeten worden.
Maar ik begrijp uit jou verhaal dat na het vlakken persen niet meer nodig is? Er kunnen toch ook nog scheurtjes inwendig aanwezig zijn?
Maar die verantwoording nam hij zelf. Mocht het niet goed blijken te zijn valt dat onder zijn garantie.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2013 00:56 #1379766
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Krom
Iets wat recht is hoef je niet te vlakken............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2013 00:25 #1382387
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hij is weer klaar!
<p style="color: #000033; font-size: 12px;">Beste Allemaal,<p style="color: #000033; font-size: 12px;">Mijn 940 rijdt weer als een tierelier! Beter zelfs als voor de lekke pakking. Er moesten sowieso wat kleppen gesteld worden, zoals bleek en aangezien alles er nu gedeeltelijk nieuw (o.a. distributieriem, waterpomp) en nagekeken weer op zit, is dit zeker te merken aan de motor. Hij trekt beter en loopt soepeler als voor die tijd. Verder heeft ie natuurlijk meteen een beurt gehad, dus voorlopig moet ie er weer tegen kunnen.<p style="color: #000033; font-size: 12px;">Volgens mijn monteur heb ik sowieso geluk gehad, omdat volgens hem de koppakking het waarschijnlijk had begeven bij een lange vakantierit in bijv. Frankrijk. En dan maar zien dat je hem gerepareerd krijgt = je vakantie naar de knoppen! Er zaten volgens hem al 2 kleine scheurtjes naar 2 cilinders in. Hij vroeg dan ook of ik ook regelmatig koelvloeistof moest bijvullen. Ik vertelde hem dat hij al koelvloeistof lekte langs het pijpje aan de onderkant van het koelvloeistoftankje, dus dat ik dat niet had kunnen controleren. (het tankje is trouwens ook meteen vervangen)<p style="color: #000033; font-size: 12px;">De klepstelen zijn dus wat ingekort en ik geloof dat het dunste plaatje nu 3,7 mm is.<p style="color: #000033; font-size: 12px;">Op naar de volgende 100.000!<p style="color: #000033; font-size: 12px;">Groet, Johan
Moderators: Jerry Stam