De 21 ste Volvo Klassieker beurs

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 16:16 #1370374 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook ik vond het zeer
Ook ik vond het zeer geslaagd. Wat leuke gereedschapjes weten te scoren voor vriendelijke prijzen -:) Zocht alleen nog naar een tang om de klepstelplaatjes te verwijderen, die nergens gevonden. Wel een mooie set voelermaten, een digitale schuifmaat, een oliefiltersleutel en een mooie set helicoils voor weinugh.
De verenigingsstand zag er weer prima uit. Ook de koffie was weer goed geregeld, dank daarvoor.
Groet Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 17:50 #1370390 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Turbo stay
Geslaagde VKB dag vandaag. Ben erg blij met mijn gescoorde Turbo Stay. :D Mooi voor onder de'n Diesel.
Leuk om weer wat bekenden te zien. Mooie stand van de V700V.
Leuke beurs, maar wel wat aan de "krappe kant" en inderdaad in de middag bomvol mensen.
Catering was wel wat aan de "ondermaatse" kant. Was een beetje onderschat denk ik zo.
Helaas niet alles wat ik zocht kunnen vinden op de VKB.
Tot volgend jaar :)
Groetjes,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 20:25 #1370406 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Gerben
Wie kocht die radiator afdekplaat voor de winter in jullie groepje ?
Ik liep langs jullie en er werd druk onderhandeld via de verkoper en iemand aan de telefoon.:-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 21:10 #1370425 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helicoils...
Paul,
Ja!!! Die heb ik ook gekocht!!! Was werkelijk een goede prijs! Super. Van de HBM stand meen ik. Dat zijn van die dingen daar kan je zomaar *plots* om verlegen zitten. En dan zijn helicoils wel de redding op een zondag of zo. Een mooi set inderdaad voor 50 euro.
Robert

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 21:14 #1370428 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Das kunnen wir nicht verkaufen
Ha Henk,
Uiteindelijk niemand, nadat de beschermplaat gekocht was en de doos opengemaakt was was het toch wel een teleurstelling, hij was helemaal verkleurd en hij was "zacht". en niet zoals je verwachte, een harde "plexiglazen" beschermplaat.
Nadat de verkoper dit zag en na een klein babbeltje zei die (in mijn slechte duits) "Das kunnen wir nicht verkaufen" en het aankoopbedrag kwam retour.
Hij heeft hem daarna van de stand afgehaald.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 21:17 #1370429 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad een heel mooi
Inderdaad een heel mooi setje Robert. Heb er ook de schuifmaat en voelermaten gekocht.
Iets verder op aan de kopse kant een man die de zelfde setjes verkocht voor EUR 60 haha. Op marktplaats zag ik hetzelfde setje voor EUR 80. Dus we zijn er scherp aangekomen -:)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 21:20 #1370430 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic VKB
Hallo Volvisti
Loop je jaren te zoeken naar een sticker voor het derde remlicht van een estate, schaf je via Tradera in Zweden een derde remlicht voor de sedan aan, puur en alleen vanwege de sticker, die vervolgens door de post op de verkeerde plek afgegeven wordt en waarvan de hebberige ontvanger met een scherp voorwerp niet alleen het bruine inpakpapier, maar ook de doos, de inbouwhandleiding en in mindere mate de sticker doorklieft, kom je op de de VKB een Zweed tegen die derde remlichte (NOS) aanbiedt met de sticker voor de estate erbij.  Ik kon hem niet laten liggen.
Boven was het redelijk leeg, dus daar hadden ze best een paar kramen meer kunnen neerzetten.  Dan was er onder wat meer ruimte vrijgebleven voor de gangpaden.  Maar ja, wie zet je daar neer?  Want je loopt niet echt als vanzelf naar boven.  Misschien de volgende keer de verenigingen boven en de handelaren onder?  Boven is het denk ik wat rustiger dan onder, qua "herrie".  Dat praat wat makkelijker.  En dan eventueel iedereen boven binnen laten komen i.p.v. onder.
Ik heb helaas niet iedereen een hand gegeven.  Soms komt het er gewoon niet van... Wil dus niet zeggen dat ik iemand niet moet...
groetjes
Mathy

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 21:36 #1370431 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic ah
Ik heb veeel lui gezien, maar jou heb ik dus echt niet gezien Mathy.
Haha.Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 21:51 #1370434 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weekendje beurs
Het was mij het weekendje wel, en wat een hoop bekende gezichten en heel veel nieuwe gezichten gezien die ik alleen nog maar via Forumnaam kon nu dus ook van gezicht, nou zal de volgende kennismaking met een aantal wel weer hersenkraken worden met welke naam bij welk gezicht hoort  .
Ik zou eigenlijk alleen maar de vrijdag helpen opbouwen en de zaterdag komen helpen, maar had ons zaterdag maar geheel vrijwillig "opgeoofert" om de zondag ook aanwezig te zijn,Dus op zaterdag avond mijn Vitrine kast maar geplunndert en een aantal modellen ingepakt om op zondag tentoon te stellen in de Vitrine kast op onze stand,Enkele malen vragen gekregen of ze ook te koop waren maar dat zat er niet in,zelf heb ik alleen een paar miniscule modellen(schaal 1 op 48) er bij gekocht verder eigenlijk niets uitgegeven want de prijzen waren mij te hoog met wat ik er nog bij zou willen hebben,
En dan aan het eind van de zondag middag de boel weer inpakken wat stukken sneller gaat dan het opzetten,Nog enorm in een deuk gelegen omdat enkele stand houders die absoluut geen geduld hebben en tegelijk naar buiten willen,En anderen die maar al te graag naar binnen willen, Ik kan jullie allemaal vertellen dat je op zondag eigenlijk moet blijven tot iedereen weg is want geheid dat je een WC op moet zoeken vanwege het gestuntel en elkaar geen ruimte gunnen.
Verder wil ik jullie bedanken voor de gezellige dagen en de Leden die hun mooie Bakstenen beschikbaar hebben gesteld om de stand op te vullen.

Tom & Marijke
(die kompleet gesloopt zijn van de mega gezellige beurs)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2012 22:24 #1370438 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zitten wordt lastig
Hallo Tom

TGTF schreef : .... dat je een WC op moet zoeken vanwege het gestuntel en elkaar geen ruimte gunnen.

Een urinoir kun je met wat moeite nog delen...
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC