Zicht op.... Een werkplaats! Een lang gekoesterde wens!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2012 12:38 #1354342
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hahaha
Ja klopt daar is weinig rust te bekennen, zelfde als oud zuid als je wilt uitslapen heb je pech hahaha,
Een groot deel van noord word helemaal op de schop genomen en ben er vorige week nog even door heen gereden en het valt mij niet tegen moet ik zeggen.Als ik in A'dam ga wonen dan is het in tuindorp of de Kadoelen.
Maar voor het zelfde geld voor een huis in A'dam en dan een rijtjes woning koop ik hier op het platteland een vrijstaande woning met dubbele Garage .
Tom.
Een groot deel van noord word helemaal op de schop genomen en ben er vorige week nog even door heen gereden en het valt mij niet tegen moet ik zeggen.Als ik in A'dam ga wonen dan is het in tuindorp of de Kadoelen.
Maar voor het zelfde geld voor een huis in A'dam en dan een rijtjes woning koop ik hier op het platteland een vrijstaande woning met dubbele Garage .
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2012 12:42 #1354343
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tuindorp, wordt dat in de
Tuindorp, wordt dat in de volksmond nou ook betondorp genoemd, of is dat een ander deel van Amsterdam?
Wordt het oude Noord op de schop genomen?
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik er alleen maar voor m`n werk naar toe hoefde (maar dat heb ik met alle grotere steden) want het is echt helemaal niks voor mij zo`n stad.
Doe mij maar ons kleine veluwsedorpje hier met 3000 inwoners. Lekker rustig en alle ruimte. Ik moet er niet aan denken weer in de stad te wonen.
Wordt het oude Noord op de schop genomen?
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik er alleen maar voor m`n werk naar toe hoefde (maar dat heb ik met alle grotere steden) want het is echt helemaal niks voor mij zo`n stad.
Doe mij maar ons kleine veluwsedorpje hier met 3000 inwoners. Lekker rustig en alle ruimte. Ik moet er niet aan denken weer in de stad te wonen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2012 12:46 #1354344
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de
De hoog bouw is plat gegooid en daar word weer nieuwe hoogbouw gebouwd maar wel in betere en mooie staat dan wat er stond, en dat is meer rondom het winkelcentrum aldaar.
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2012 12:48 #1354345
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Noord versus oost
Richard, Tuindorp is een wijkje in Noord, Betondorp is een klein wijkje in Oost, tegenover waar vroeger De Meer stond, iets buiten de Watergraafsmeer.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
05-04-2012 19:51 #1354382
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Grappig dat je in Lamswaarde
Grappig dat je in Lamswaarde hebt gewoond, ik woon zelf in Terneuzen dus ik weet de weg daarheen wel te vinden
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2012 21:32 #1354389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gefeliciteerd
Chris geweldig en dat je nu een nieuwe start kunt maken.
Ik wens je veel geluk toe in Akkrum.
Ik wens je veel geluk toe in Akkrum.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2012 22:43 #1354398
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank Michael, ik zat al te
Moderators: Jerry Stam