Zicht op.... Een werkplaats! Een lang gekoesterde wens!
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 18:45 #1092194
door Chris Boessenkool
Zicht op.... Een werkplaats! Een lang gekoesterde wens! is gemaakt door Chris Boessenkool
Hoi,
In deze bijzonderde tijden op de woningmarkt is het me gelukt om mijn huis in Lelystad te verkopen, weliswaar niet zonder kleerscheuren, maar goed.
Het fijne is wel dat we ons daarna aan de goede kant bevonden van de woningmarkt, de koperszijde! En jongens... wat ben ik blij dat ik over een paar maanden niet meer op straat hoef te liggen!!! Mag ook wel eens, na 10 jaar "illegaal" straatklussen.
Zojuist het koopcontract getekend en per 18 juni hoop ik aan de Lange Miente 4 te wonen in Akkrum! De auto in de werkplaats kreeg ik helaas niet bij de deal in
Erg mooie DS.
Dit zijn gewoon dingen in het leven die je wel even van t dak wilt afschreeuwen
Grtz Chris
In deze bijzonderde tijden op de woningmarkt is het me gelukt om mijn huis in Lelystad te verkopen, weliswaar niet zonder kleerscheuren, maar goed.
Het fijne is wel dat we ons daarna aan de goede kant bevonden van de woningmarkt, de koperszijde! En jongens... wat ben ik blij dat ik over een paar maanden niet meer op straat hoef te liggen!!! Mag ook wel eens, na 10 jaar "illegaal" straatklussen.
Zojuist het koopcontract getekend en per 18 juni hoop ik aan de Lange Miente 4 te wonen in Akkrum! De auto in de werkplaats kreeg ik helaas niet bij de deal in

Dit zijn gewoon dingen in het leven die je wel even van t dak wilt afschreeuwen

Grtz Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 18:50 #1354135
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd!
Jammer dat je die DS niet bij de prijs inbegrepen had...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 19:01 #1354136
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd
Gefeliciteerd ! En binnen sleutelen is een erg fijne ervaring.Kan uit ervaring spreken, ben 2 maanden terug ook verhuisd van appartement (met parkeren op straat) naar een huis met oprit voor twee auto's en garage. Eerste sleutelklusje ook alweer gedaan met net nieuw aangeschafte garagekrik en auto half in/half buiten de garage omdat er nog teveel troep in stond.Veel plezier ermee ! Is de oplevering een beetje snel of moet je nog lang wachten ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 19:21 #1354137
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel ....
plezier in je nieuwe huis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 19:41 #1354139
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klasse
gefeliciteerd :}
heb vorig jaar mijn garage gebouwd en het is een genot :}
groet will
heb vorig jaar mijn garage gebouwd en het is een genot :}
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 19:47 #1354140
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic op de lange miente
Hoi Cris,
Ik heb 12 jaar op het weidlan in Akkrum gewoond van 1972 tot 1984.
Prima dorp om te wonen onlangs nog geweest ik zou er zo terug gaan.
Het zou mooi zijn als je ook van zeilen hield.
Gefeliciteerd.
Groet john
Ik heb 12 jaar op het weidlan in Akkrum gewoond van 1972 tot 1984.
Prima dorp om te wonen onlangs nog geweest ik zou er zo terug gaan.
Het zou mooi zijn als je ook van zeilen hield.
Gefeliciteerd.
Groet john
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 20:07 #1354144
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Top Chris
Erg fijn Chris!
Geweldige plek om te wonen.
( zou ik als fanatieke sleutelaar wel eens gebruik mogen maken van je werkplaats?) haha
Gefeliciteerd
Groeten,
Gerben
Geweldige plek om te wonen.
( zou ik als fanatieke sleutelaar wel eens gebruik mogen maken van je werkplaats?) haha
Gefeliciteerd
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 20:21 #1354145
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Super!
Chris,
Super! Op straat klussen is niet fijn, eigenlijk moet je dit niet doen maar ja.. Nu, af en toe simpele klussen zoals bougies vervangen gaat wel, heb ik in het verleden gedurende twee jaar ook gedaan toen ik nog bij mijn ouders woonde. Dat is wel lang gelden. Maar op straat klussen zoals een koppakking vervangen is minder Voor grotere sleutelklussen ging ik naar familie waar ik dan mijn gang kon gaan. Naast de woning uit het zich kan dan algemeen weer wel. Zo sleutel ik zelfs ook wel in de tuin aan mijn trekker. Niemand die dat stoort (grote tuinen hier, landelijk).
Proficiat met je nieuwe sleutelplaats!!! Sleutelt een stuk rustiger.
Robert
Super! Op straat klussen is niet fijn, eigenlijk moet je dit niet doen maar ja.. Nu, af en toe simpele klussen zoals bougies vervangen gaat wel, heb ik in het verleden gedurende twee jaar ook gedaan toen ik nog bij mijn ouders woonde. Dat is wel lang gelden. Maar op straat klussen zoals een koppakking vervangen is minder Voor grotere sleutelklussen ging ik naar familie waar ik dan mijn gang kon gaan. Naast de woning uit het zich kan dan algemeen weer wel. Zo sleutel ik zelfs ook wel in de tuin aan mijn trekker. Niemand die dat stoort (grote tuinen hier, landelijk).
Proficiat met je nieuwe sleutelplaats!!! Sleutelt een stuk rustiger.
Robert
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 21:24 #1354156
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Gefeliciteerd!
Met je nieuwe huis met werkplaats.
Ik geniet er al jaren van, lekker met vloerverwarming & Airco.
Vandaag toch lekker op straat liggen sleutelen in het zonnetje, lekker ouwerwets.......
Er staat een aanhanger binnen, de vrachtwaggel van vandaag kon er niet meer bij.
Ik geniet er al jaren van, lekker met vloerverwarming & Airco.
Vandaag toch lekker op straat liggen sleutelen in het zonnetje, lekker ouwerwets.......
Er staat een aanhanger binnen, de vrachtwaggel van vandaag kon er niet meer bij.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2012 10:11 #1354194
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Geniet ervan zolang het kan
Chris, gefeliciteerd met je nieuwe huis en garage! Is inderdaad een genot om lekker droog te sleutelen maar als je niet uitkijkt is die garage binnen de kortste keren ingenomen door wasmachines, koelkasten en fietsen van de kinderen zodat er allen nog een krik in past en je baksteen gewoon weer buiten staat
Moderators: Jerry Stam