Zicht op.... Een werkplaats! Een lang gekoesterde wens!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor mij nog steeds een kapitale vergissing: Wel een huis gekocht met een lap(je) grond, maar geen vanaf de straat bereikbare garage/werkplaats.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben nog aan het soebatten met de gemeente om een oprit te mogen maken, de schuur en carport geen probleem maar de oprit... ik moet door een stuk van 3 x 3 meter gemeentegroen.... en dat willen ze niet echt ....
Tot die tijd hou ik het schuurtje in Warmenhuizen nog maar even aan ...( of kom ik bij jou sleutelen ..heheh.. wordt druk daar !
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar je moet wel van de rust in dat stadsdeel houden.
Tom.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Heb een paar jaar in Antwerpen gewerkt, heerlijk dat stadsleven, maar dan voor een paar dagen daarna vind ik t wel weer best. Heb ook met ontzettend veel plezier 5 jaar in Lamswaarde gewoond, een dorp met 500 zielen. (zoek dat maar eens op!) Het vrijstaande huis daar hadden we in 2002 gekocht voor €53.000,- daarna moest uiteraard nog hetzelfde bedrag erbij om te renoveren...
Onderaan de streep ben ik maar wat blij dat ik nu vanuit Lelystad via Heerenveen naar Akkrum vertrek, weer terug in een gezellig dorp met alle voorzieningen en gemoedelijkheid. Ieder z'n ding. Vanochtend bouwkundige keuring bijgewoond, alles keurig voor elkaar en geen schokkende dingen. Alles is keurig gerenoveerd. Jammer dat ik mijn jas niet meteen aan de kapstok kon laten hangen!
De werkplaats kijk ik naar uit, de eerste klussen staan al gepland. Van t zomer andere gasinstallatie inbouwen, dat is een van de eerste dingen waar ik mee ga beginnen. Ben al begonnen met het verzamelen van onderdelen om allerlei klusjes te gaan doen. (heb alvast goede afspraken met mn vriendin gemaakt

Grtz Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nope, Watergraafsmeer. De CX staat in een oud garagepand in de Pijp, maar dat deel ik met wat andere mensen. In Noord heb je altijd die barrière die men het IJ noemt.TGTF schreef : Jij woont toch in oud zuid Michael? als je zo verzot op het stads leven bent kun je ook in Noord gaan wonen staan ook leuke huizen die dan weer goedkoper zijn dan de andere gebieden.
Tom.
@ Chris: 1 ton voor een vrijstaand huis? Wauw.