Aan de moderatoren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-07-2011 16:40 #1323232
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies!
Samenvoegen is veel eleganter en dan gaat ook niets verloren.
De heftigheid waarmee e.e.a. hierboven wordt besproken verbaast me wel een beetje: het zal de betrokkenheid bij het forum van eenieder wel zijn?
De heftigheid waarmee e.e.a. hierboven wordt besproken verbaast me wel een beetje: het zal de betrokkenheid bij het forum van eenieder wel zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-07-2011 18:30 #1323238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zoals ik zei, het gaat om
Zoals ik zei, het gaat om beeldvorming! Zaken die achter de schermen gebeuren, die zien wij normale stervelingen niet, dus daar kunnen wij geen beeld bij vormen.
Ik kom op verschillende fora en als er sprake zou zijn van vermeende belediging, ruzie of andersoortige negatieve zaken, dan is het volstrekt normaal om een draadje tijdelijk te sluiten met de mededeling dat het draadje voor overleg gesloten is. Dan laat je in ieder geval zien dat er aandacht voor is. Nu is dat volstrekt onzichtbaar. En soms wordt er door mods ook gewoon in die draadjes ontopic gemod, waardoor het volstrekt genegeerd lijkt!
Ik kom op verschillende fora en als er sprake zou zijn van vermeende belediging, ruzie of andersoortige negatieve zaken, dan is het volstrekt normaal om een draadje tijdelijk te sluiten met de mededeling dat het draadje voor overleg gesloten is. Dan laat je in ieder geval zien dat er aandacht voor is. Nu is dat volstrekt onzichtbaar. En soms wordt er door mods ook gewoon in die draadjes ontopic gemod, waardoor het volstrekt genegeerd lijkt!
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
13-07-2011 21:54 #1323260
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Op zich jongens?! Beetje
Met vriendelijke groet, Ziko
Moderators: Jerry Stam