Aan de moderatoren
- V700 register
- Nieuw lid
-
sluit dan ook alle nieuwe draadjes over: slecht lopen op gas, auto stottert, auto start niet meer enz. enz.Enige goede beslissing zou zijn: snel het draadje weer open (Mathy).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
gewoon een juiste beslissing netjes met reden en linkje Mathy doet gewoon netjes zijn taak niets op aan te merken.Chilm schreef : Ik vind dat ik nu even in moet grijpen moderatoren,wat doet jullie besluiten om <a href="/node/39544" target="_blank">DEZE</a> link te sluiten omdat er al een draadje over bestaat?Als jullie nu dit forum snel dood willen hebben dan kun je zulke dingen doen ja.Ik b.v. kende het filmpje nog niet, en meerderen met mij denk ik.Verder vind ik dit persoonlijk een complete drogreden om een draadje af te sluiten,
dat je het filmpje niet gezien heb en deze nutteloze reactie zegt dan waarschijnlijk meer over hoe je de topics leest bekijkt.
binnen 2 dagen 2 dezelfde topics is ook nutteloos.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tips voor de moderatoren: beperk je tot het sluiten van topics die uit de hand lopen, mensen die persoonlijk naar elkaar worden, gescheld etc. en sluit niet elk draadje waar niemand aanstoot aan neemt.
Zie verder de commentaren van chilm en Alexander.
Groet Paul
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Chilm en de rest:Zoals gezegd, gaat het hier niet om iemand op de vingers tikken.Het gaat erom, dat er meerdere items zijn, over hetzelfde onderwerp.Om de boel overzichtelijk te houden, heeft Mathy (zonder dat ik hem daarover geconsulteerd heb) met deze re3den het ene draadje dicht gezet en naar het andere draadje verwezen.Als iemand de behoefte volt te reageren, kan dat in het bestaande draadje.
Overigens is het publiekelijk in twijfel trekken van beweegredenen van modereer-gedrag van moderatoren wel in strijd met de regels. Kijk even verder en realiseer in dit geval, dat het niet gezien hoeft te worden als afstraffing of tik op de vingers, maar een vroege actie, om het forum voor u allen overzichtelijk en netjes te houden.Niets mis mee.Het item, op slot of niet, staat alsnog in het lijstje, is weer onder de aandacht en dat is dus ook gelukt, niet dan?
Kleine dingen klein houden
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het andere draadje was nog geen 12 uur oud en dus nog heel vers. Verder staat de link naar het hele filmpje (en niet alleen het korte stukje dat vandaag en gisteren gelinkt werd) ook al een tijdje op het forum. We hebben hier ook ooit een hele rits draadjes gehad over de crashtest van een 945 en een Renault Modus. Eén draadje bij dit soort onderwerpen lijkt mij genoeg.
Aan het feit, dat er draadjes bestaan met een voor jou interessant onderwerp, die jij nog niet gelezen hebt, daar kan ik niks aan doen. Maar in het draadje dat ik gesloten heb, staat ook waar dat andere draadje staat. Erg handig, omdat dan alle reacties (vanaf het moment dat het ene draadje gesloten wordt) bij elkaar staan. En je alsnog alle voor jou interessante informatie kunt lezen.
Zodra blijkt dat dezelfde persoon steeds hetzelfde probleem blijft aankaarten zullen mijn collega moderatoren en ik dat zeker doen. En ook als blijkt dat slecht lopen op gas, auto stottert, auto start niet meer enz. enz. iedere keer dezelfde oorzaak heeft, gaan we ook die draadjes zeker sluiten.Je schreef : sluit dan ook alle nieuwe draadjes over: slecht lopen op gas, auto stottert, auto start niet meer enz. enz.
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ook mij is niks menselijks vreemd. Dus soms ben ook ik niet geweldig in het gebruik van taal. Ik doe m'n best, soms komt er iets geweldigs uit, soms niet.
Maar ik kan niet altijd wachten op "inspiratie".
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil niet bekritiseren wat de vrijwillige moderators doen, mag ook niet, zoals Bas hier al aanstipt, maar ik wil wel meegeven dat deze beeldvorming in sommige gevallen wel kan ontstaan, in ieder geval bij mij en wellicht ook bij anderen.