Aan de moderatoren
- V700 register
- Nieuw lid
-
In dat soort gevallen vindt achter de schermen onderling overleg plaats tussen het sitebeheerteam (webmaster + moderatoren) om zo objectief mogelijk op te treden. We willen zorgvuldig optreden en voorkomen dat vanuit persoonlijke motieven door één lid van het sitebeheerteam gereageerd wordt. Dat kost tijd, en soms moeten we afwachten hoe een discussie zich ontwikkelt om niet te vroeg op te treden en/of bij voorbaat alles te verwijderen wat mogelijk zou kunnen ontsporen. Zaken als dubbele discussies zijn niet zo gecompliceerd en kunnen zonder overleg afgehandeld worden. Dat kan dus sneller.EndlessQuest schreef : Bij mij vormt zich af en toe het beeld dat er wel gewacht wordt op inspiratie als het in mijn ogen gaat om moddergevechten, draadjes waarbij forummers naar mijn mening beledigd worden of andersoortige draadjes die (mij) negatieve energie kunnen geven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Naast de zaken die Henk al aankaart, krijg je dan ook nog, dat je maar één van beide titels overhoudt. Waardoor de schrijver van de andere titel z'n draadje niet meer vindt. Of je past beide titels aan, waardoor beide schrijvers hun draadje niet meer terugvinden. Uiteraard vind minstens één van beide schrijvers dat niet leuk en vraagt dan waar z'n draadje is gebleven. Of klaagt dat z'n draadje is aangepast. Of iemand anders klaagt dat ie het draadje niet terug kan vinden, dat het verkeerde bericht weggegooid is of dat twee berichten samengevoegd zijn.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een beetje een triest commentaar Alexander, jij maakt namelijk niet uit of een reactie nutteloos is.Ik blijf het overigens, ook na alle uitleg geen pas geven om draadjes zo maar te sluiten, elk draadje ook al gaat het over hetzelfde onderwerp levert reacties en interactie op, nu wordt diegene die al gereageerd hadden de mond gesnoerd, dat is mijn punt, puur principieel dus en zeker niet om te "bashen".asatter schreef :
gewoon een juiste beslissing netjes met reden en linkje Mathy doet gewoon netjes zijn taak niets op aan te merken.Chilm schreef : Ik vind dat ik nu even in moet grijpen moderatoren,wat doet jullie besluiten om <a href="/node/39544" target="_blank">DEZE</a> link te sluiten omdat er al een draadje over bestaat?Als jullie nu dit forum snel dood willen hebben dan kun je zulke dingen doen ja.Ik b.v. kende het filmpje nog niet, en meerderen met mij denk ik.Verder vind ik dit persoonlijk een complete drogreden om een draadje af te sluiten,
dat je het filmpje niet gezien heb en deze nutteloze reactie zegt dan waarschijnlijk meer over hoe je de topics leest bekijkt.
binnen 2 dagen 2 dezelfde topics is ook nutteloos.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er wordt niemand de mond gesnoerd door een draadje als dat waar we het hier over hebben, te sluiten.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jawel Mathy want de starter en de reageerders kunnen nu niets meer, het draadje is "dood".Mathy schreef : Hallo Rob
Er wordt niemand de mond gesnoerd door een draadje als dat waar we het hier over hebben, te sluiten.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die kunnen nog steeds reageren. Alleen niet meer in het geblokte draadje. In het geblokte draadje staat een link naar het nietgeblokte draadje. Daar kan iedereen reageren, zodat alle reactie die na de blokkade geplaatst worden cq werden op dezelfde plek staan.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-