Ga nooit naar Volvo dealer Schaap in Lelystad voor de 940
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-

gr. Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil wel even benadrukken dat ik reageer op het rode lampje en niet op de dealer. Ik heb daar geen ervaring mee en geen mening over.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Hij heeft een Automaat.pvrakking schreef : Het rode lampje is inderdaad de remvloeistofniveau indicator maar heeft niet alleen met de remmen te maken. Als de koppelingplaat te dun wordt, kan het gebeuren dat de zuiger in de kopplings cylinder op de versnellingbak er te ver uit komt waardoor deze gaat lekken.
Ik wil wel even benadrukken dat ik reageer op het rode lampje en niet op de dealer. Ik heb daar geen ervaring mee en geen mening over.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Schaap Dronten heb ik zelf mindere ervaringen mee, om 17:00 sluit het magazijn en als jij dan net aan komt denk maar niet dat ze nog even voor je kijken of ze dat onderdeeltje nog hebben liggen, in tegen stelling tot Emmeloord waar zelfs de locatie directeur even naar achteren loopt om te kijken of het er is.
En Lelystad tja stad is te groot he de ego ook dus alleen maar nieuwe bakken onderhouden en een auto van 10 jaar oud kun je naar hun mening beter naar de sloop brengen, zelf vind ik het ook jammer dat ze verschillende ideeen hebben wat eigenlijk niet zou mogen maja zoveel jonge monteurs lopen er in emmeloord ook niet rond en de andere 2 vestigingen wel.
Hoop in iedergeval voor de topic starter dat het probleem snel verholpen wordt of nu weg blijft.
Tom.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Wat was de oplossing?mtstorm schreef : Ik heb het vandaag opgelost, en lampje is uit.
Is helaas een bekend probleem.

Ander alternatief is Serva in AMersfoort of onze sleutelplek, Nordicar in Heerhugowaard. (toch?)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Ook in Dronten kwam de verkoper, bij gebrek aan ander personeel, rustig mee zoeken naar een onderdeel, en was even controleren in de werkplaats op zaterdag gewoon mogelijk. En dat terwijl ik toen met de 340 was...
Over Lelystad is iedereen het eens, daar moet je met een echte Volvo vooral niet komen, ze hebben hooguit verstand van het heel nieuwe spul. Daar had allang Ford op de gevel moeten staan, en inmiddels Geely! Zelfs voor het bestellen van onderdelen kan je beter naar een ander: er zijn voorbeelden te over dat daarbij willens en wetens slechte service verleend wordt bij oudere auto's.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat gaan we nu krijgen?
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben echt enorm geholpen door jullie, de remmen doen het weer zoals het moet. Echt super bedankt en ook voor al jullie tips. Dit weekeinde ga ik proberen de sleutels te activeren met het stappenplan.