koning winter en ramen krabben
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2010 13:18 #1296157
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic De andere kant op niet
In omgekeerde volgorde stond het "gewoon" vast. De sneeuw bleef direct liggen op de N11, met als gevolg dat het tempo aanmerkelijk terugliep. Gelukkig voor mij moesten de meesten richting Gouda, dus het laatste stukje tot de A12 ging weer vrij vlot. Daarna tot Oudenrijn goed kunnen doorrijden, en toen begon het feest. Over de laatste 8 km heb ik ongeveer anderhalf uur gedaan, met een hele korte tussenstop om iets op te halen. Gelukkig is dat in De Oude Schicht zeker geen straf, alleen begon mijn maag steeds harder te protesteren vanwege het steeds langer durende gebrek aan vulling
.
Vanochtend iets vroeger vertrokken dan normaal en tot Leiden geen probleem. Het laatste stukje was wel wat drukker dan anders, maar op tijd op het werk. Op het moment is het hier helder en droog, dus dat zou straks geen problemen moeten opleveren.
Ik vind het niet erg om in de sneeuw te rijden, maar nog liever kijk ik ernaar vanuit een warme kamer met een goede cigaar .
Vanochtend iets vroeger vertrokken dan normaal en tot Leiden geen probleem. Het laatste stukje was wel wat drukker dan anders, maar op tijd op het werk. Op het moment is het hier helder en droog, dus dat zou straks geen problemen moeten opleveren.
Ik vind het niet erg om in de sneeuw te rijden, maar nog liever kijk ik ernaar vanuit een warme kamer met een goede cigaar .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2010 00:12 #1296222
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Iglo, maar niet die van de vissticks
Hallo Volvisti
Vergeet niet de categorie: "Iglo op wielen", die zo ijverig zijn geweest om een stuk voorruit ter grootte van een computermonitor geheel en al ijsvrij te maken. Want ja, je hebt toch ook niet méér nodig dan zo'n monitor om de hele wereld te kunnen bekijken...........
Ik dacht gisteren (inmiddels eergisteren) rond 17:00 uur nog even een AMH te bezoeken die aan de andere kant van Heerlen ligt en pas om 17:30 dicht gaat. Normaalgesproken lukt dat ook. Maar nu stond ik op de oprit al in de file. Beide rijstroken hartstikke vol. Einde van de file niet in zicht. Even voor 17:10 uur stond ik stil op de oprit, even na 17:20 uur stond ik onder aan de eerstvolgende afrit. m.a.w. Ik heb al redelijk snel de conclusie getrokken, dat het geen zin had om door te rijden en heb de kortste weg naar huis gekozen. Zonder bij de AMH te zijn geweest.
Vandaag (inmiddels gisteren) op en neer naar Noord-Limburg. No problem. Alles vrij op hier een oprit en daar een paar honderd meter straat na.
groetjes
Mathy (die nog wel z'n zomermix in het ruitensproeierreservoir heeft, maar die binnenkort toch maar eens op moest maken)
Vergeet niet de categorie: "Iglo op wielen", die zo ijverig zijn geweest om een stuk voorruit ter grootte van een computermonitor geheel en al ijsvrij te maken. Want ja, je hebt toch ook niet méér nodig dan zo'n monitor om de hele wereld te kunnen bekijken...........
Ik dacht gisteren (inmiddels eergisteren) rond 17:00 uur nog even een AMH te bezoeken die aan de andere kant van Heerlen ligt en pas om 17:30 dicht gaat. Normaalgesproken lukt dat ook. Maar nu stond ik op de oprit al in de file. Beide rijstroken hartstikke vol. Einde van de file niet in zicht. Even voor 17:10 uur stond ik stil op de oprit, even na 17:20 uur stond ik onder aan de eerstvolgende afrit. m.a.w. Ik heb al redelijk snel de conclusie getrokken, dat het geen zin had om door te rijden en heb de kortste weg naar huis gekozen. Zonder bij de AMH te zijn geweest.
Vandaag (inmiddels gisteren) op en neer naar Noord-Limburg. No problem. Alles vrij op hier een oprit en daar een paar honderd meter straat na.
groetjes
Mathy (die nog wel z'n zomermix in het ruitensproeierreservoir heeft, maar die binnenkort toch maar eens op moest maken)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2010 08:06 #1296229
door V700 register
Dan ga ik u maar niet vertellen hoelang ik erover gedaan heb om van Emmen weer thuis te komen in Puttershoek.
Frits ( die er nog moe van is en wel op winterbanden stapvoets mocht rijden)
Beantwoord door V700 register in topic Dan
Willem V. schreef :
Van Oss naar Drunen in welgeteld 2 uur, was een stapvoets ritje van 39 km960 estate 1996 schreef : 900km file was best lang
Dan ga ik u maar niet vertellen hoelang ik erover gedaan heb om van Emmen weer thuis te komen in Puttershoek.
Frits ( die er nog moe van is en wel op winterbanden stapvoets mocht rijden)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2010 11:28 #1296247
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ok!
Goed, als het onderwerp van dit draadje dan toch min of meer definitief verandert in hoelang wie waarover gedaan heeft: een ritje van Berg en Dal naar centrum Nijmegen (minder dan 15 km): 1 uur. Skiënd was sneller en leuker geweest.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2010 11:44 #1296249
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic valt hier nog mee in Rotterdam
Van huis Rotterdam (3054we) naar werk op Maasvlakte 2 doet zoon er maar 3 kwartier over , valt dus wel mee is een afstand van ongeveer 60 km.
Is dan wel om 6.00 uur smorgens
Dus de wegen hier in de regio Rotterdam zijn nog goed te berijden.
(O ja Hein wel met jouw velgen en winterbanden natuurlijk)
Is dan wel om 6.00 uur smorgens
Dus de wegen hier in de regio Rotterdam zijn nog goed te berijden.
(O ja Hein wel met jouw velgen en winterbanden natuurlijk)
Moderators: Jerry Stam