koning winter en ramen krabben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag weer de hele dag in weer en wind gewerkt, en vind het al ECHT KOUD....Jeroen schreef : even wachten of het echt koud wordt
Maar ik heb zo`n busje chemische troep uit de action, paar euro en alles zo ijsvrij, maar ga echt sparen voor standkachel met tijdklok, heerlijk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Start de auto, ga weer naar binnen drink mn bakkie koffie op, pak mn brood stap in en rij weg en dat in minder dan 10 minuten, auto is dan lekker warm en ramen zijn schoon.
Dat spuit spul is in mijn ogen rotzooi want je ramen worden daar ontzettend vet van en je krijgt er van die lelijke vieze strepen van op de lak, heb het vorig jaar een paar keer gebruikt maar er is 1 streep en die is nog steeds niet weg.
Groeten Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

vanmorgen trouwens niet hoeven krabben ofzo... beetje sneeuw van de raampjes vegen en gáán! wel 1,5 cm sneeuw in Zwollywood... mooi hoor! ben wel blij met m'n winterbandjes op het werkautootje (Renault Kliko)
denk dat ik het in het vervolg maar bij een flesje lauw water houd.
Grrrrroetjes (brrr... gevoelstemperatuur van -15 C tot -20 C donderdag op vrijdag!)
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Jaa Frits, das errug lang, absurt lang!!......voornamelijk te wijten aan die heikneuters die op zomerbanden geen grip hebben en dus stapvoets gaan/moeten rijden.960 estate 1996 schreef : 900km file was best lang
Ik vraag me af, die mensen zonder winterbanden, zouden die ook op wintersport gaan met hun sandalen aan?? En naar de Canarische Eilanden met muts, sjaal en handschoenen aan?? Nee hè
Moraal van het verhaal: Bij iedere situatie hoort een passende outfit voor zowel mens als auto!!!!!!!!
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oss - Den Bosch was bijna 5 kwartier.Ben binnendoor gereden, geweldig, met RWD een rits auto inhalen met zomerslofjes......die dan 20 rijden.Willem V. schreef : Van Oss naar Drunen in welgeteld 2 uur, was een stapvoets ritje van 39 km
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Iets later weggegaan en was vanuit Odijk in een uur in Oegstgeest, eigenlijk niet langer dan normaal. Blijkt toch dat de vertragingsinfo van de TomTom routeplanner vooral gebaseerd was op de voort sukkelende zomerbandgevallen op de rechterstroken. Ik dacht dat alles dicht/vast stond maar de linkerbaan was eigenlijk de hele weg leeg.
Het blijft uitkijken bij het rijbaan wisselen. Verder afstand houden en geen onverwachte bewegingen maken. Rijervaring en in het bijzonder in kunnen schatten wat medegebruikers gaan doen helpt enorm.
Rijden in sneeuw doe ik eigenlijk heel graag
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-