De Najaarsfactor is uit.
- Oliver Warncke (GAST)
- Nieuw lid
-
LHOsinga schreef : Kwasintbuitenland voor m'n werk.
En errug tevreden dat mijn vriendinnetje Mirjam de Factor 700 al klaar had liggen toen 'k trugkwam!
Thanx, Maarten, mooi werk!
Groetsels, Lieme Huib
Na hoffentlich standen die Pantoffeln auch bereit und das Bier war schon eingeschenkt...
Liebe Grüße aus Flensburg,
Oliver
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Oliver Warncke (GAST)
- Nieuw lid
-
Wie immer, echt lekker!!!
Liebe Grüße aus Flensburg,
Oliver
Lid Nr. 214
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha ha ha, dat was voor mij ook een wtf momentje ja. Ik ben er ook maar mee gestopt, zonde van het papier.Verder weer een heerlijk stukje leesvoer overigens, waarvoor hulde.Michael Oud schreef : Jawel, ik heb 'm binnen. Ik begrijp alleen werkelijk niets van het stuk Droogtrainen voor beginners. Het begint vanuit het niets en er is - voor mij althans - geen touw aan vast te knopen.
[EDIT MODERATOR: Tekst deels verwijderd i.v.m. grove overtreding van het sitereglement]
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waai maar even langs, krijg je een Factor 700 en een bak koffie.Paul schreef : Volgens mij kan ik het beter afhalen in Kruisland.
Geen probleem, dat weet je.
Maar even serieus aan allen,
zijn er meer leden die het blad niet of erg laat hebben ontvangen?
Anders moeten we eens kijken naar de verzending.
Desnoods SANDD of DHL (Sorry Henk, niet al jouw collega's zijn blijkbaar zo nauwkeurig)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Vergeet ook Businesspost niet. Wat ze zelf niet bezorgen (postbussen en "daar hebben we geen bezorgers") gaat overigens (voor-)alsnog naar TNT. Selectmail (van DHL en dus van Deutsche Post) bezorgt maar twee keer per week. Businesspost bezorgt vijf maal per week.
groetjes
Mathy (die de Factor al een paar dagen heeft, maar al een paar dagen zit te wachten op een blaadje dat vanuit Duitsland moet komen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt er op dat ik even langs kom, wordt nu toch nieuwsgierig naar de topics.mderijke schreef :
Waai maar even langs, krijg je een Factor 700 en een bak koffie.Paul schreef : Volgens mij kan ik het beter afhalen in Kruisland.
Geen probleem, dat weet je.
En het blad is ook een lust voor het oog!
- V700 register
- Nieuw lid
-
hdalhuisen schreef : Sure we Can,t
Wordt postbezorger bij TNT de mensen kijken na je uit.!!
Bij ons op het werk heeft het bijna 3 weken geduurd voordat ze een zending op kwamen halen voor Portugal, Schijnt erg moeilijk te plannen zijn (ze komen elke dag bij ons zendingen leveren maar van ophalen hebben ze dan nooit van gehoord) om het in te laden naar het sorteer centrum en vandaar uit via schiphol naar Portugal te versturen, en bij ons in de straat krijgt iedereen de post van elkaar dus elke middag kunnen we bij de buren aanbellen of zij post van ons hadden en of ze willen ruilen zodat we elk onze eigen post hebben. Nu wil ik niet allemaal beledigen maar het gaat wel hard achteruit met de service van TNT sinds de post markt is vrij gegeven, geen wonder dat men overstapt op inline uren doorgeven en e-mail's Sure we Can't
Genoeg Over de TNT,
Dat stukje droog trainen is dat niet een soort van raadsel/puzzel dat maak ik er tenminste van ben er nog niet helemaal achter wat het nu is en wat er bedoelt word (2X gelezen) maar wel interessant,
Groeten Tom,
(die na de factor begint te lezen in de nieuwe Into Volvo)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef : Jawel, ik heb 'm binnen. Ik begrijp alleen werkelijk niets van het stuk Droogtrainen voor beginners. Het begint vanuit het niets en er is - voor mij althans - geen touw aan vast te knopen.
Heerlijk, hoe iemand 2 paginas vol kan kletsen over hoe je een moer los draait. Bijna een Edison waardig.