De Najaarsfactor is uit.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 17:27 #1289719 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Turndown?
Hij is hier ook binnen!
Ziet er goed uit.
Weer een hoop leuk leesvoor.
Ben het alleen wel met Dalhuisen eens, die C30 op de voorkant koelde het 'enthousiasme' behoorlijk af.
Voorderest zit het erg leuk inmekaar!
Complimenten voor het werk.
Groeten,Gerben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 17:43 #1289720 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mmmja

hdalhuisen schreef : Als ik echt eerlijk ben ben ik niet zo onder de indruk van deze Factor

...
ik zit niet te wachten op "rare foto,s" van ander auto,s en ander type,s

Ik kreeg hem binnen net voordat ik naar m'n werk ging en heb hem dus alleen even vluchtig bekeken. Heel mooi en glossy, maar ik vind dat Henk wel een puntje heeft hier.
We hebben zoveel mooie auto's in de vereniging en dan een C30 op de voorkant zetten?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 18:18 #1289722 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Binnen...
Ook bij mij is tie binnen. Weer een leuke tijdsfaktor. In tegenstelling tot voorgangers heb ik er geen moeite mee dat er een C30 op de voorkant staat. Tenslotte is het een van de vervolgen op de onze en mijn vrouw rijdt er met veel plezier in.......

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 19:52 #1289736 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wennen
Hallo Volvisti
Ook hier is de factor binnen.  Maar die C30 op de voorkant, da's inderdaad even wennen.
groetjes
Mathy

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 19:54 #1289735 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Ook in Asperen......
is de Factor weer gearriveerd. Een prachtig nummer wat ik helaas veel te snel had uitgelezen.
Maarten, je mag trots zijn op je werk.
En voor de criticasters: het is een VREEMDE SNUITERS nummer. Logisch dus dat er dit keer een hoofdrol was weggelegd voor andere automobielen. Mooi toch, de wereld houdt echt niet op bij de 7 en 9 serie alleen, dus dat moet een keertje kunnen, nietwaar? In een volgend nummer zal er heus wel weer een mooie baksteen op de cover prijken. Deze vereniging wordt toch niet (auto)xenofobisch, mag ik hopen?
Kortom, ik heb van dit nummer genoten. En nogmaals een groot compliment aan de maker!

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 20:22 #1289741 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe generaties...
Men leert de 700/900 beter te onderscheiden door naar de nieuwe generaties te kijken...
Het was het vreemde snuitersnummer, toch wel een evenement wat verslagen moet worden, dus inderdaad wat vreemde snuiters.
Maar ik weet wel een leuke voor de volgende keer. Diegenen die vinden dat ze een mooiere auto hebben dan de S60 ( mooie wagen overigens ) in het blad, stuur de mooiste impressies van je Volvo in groot formaat, te samen met een mooi verhaal rond je Volvo naar <a href="mailto:redactie@volvo700vereniging.nl">redactie@volvo700vereniging.nl.
De beste inzending zal worden gebombardeerd tot centerfold, pin-up of hoe je het ook wilt noemen en zal als zodanig worden opgenomen in het volgende nummer.
Geen idee wat de rest van het bestuur er van vind maar ik vind het wel een lollig idee.
Groet,
Támas

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 20:27 #1289743 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Waarde Volvisti,   Zelfs in
Waarde Volvisti,

Zelfs in Drenthe is de postkoets langsgeweest met de nieuwe Factor. Als oud-redacteur weet ik hoeveel tijd hier in gaat zitten. Zelf vond ik het een prima Factor. Maar ik snap wel dat je de Factor de ene keer leuker vind dan de andere keer.
Wat ik niet snap is om op een publiek forum onaardige dingen te zeggen of onaardige toespelingen te maken. Maarten moet iedere keer sprokkelen om kopij binnen te krijgen. En dat is tot nu toe goed gelukt.
Ik zou zeggen tegen alle leden: schrijf eens een verhaal voor de Factor over je eigen auto (hoe je er aan komt, hoe het bevalt, onderhoudskosten, verbouwingen, restauraties, wat je er mooi of fijn aan vindt, ...). Dan is er kopij genoeg en hoef je niks te lezen over 'nieuw spul'(dat overigens ook al op weg is naar 10 c.q. 16 jaar in mijn geval).

Kortom, eert en hulp uw redacteur. Hij verdient het écht!
Groeten,
Lex 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2010 23:38 #1289765 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook hier in Emmeldorp is zij
Ook hier in Emmeldorp is zij op de mat gevallen, schrok me eigen de k****e want het blad werd bijna bij mij op schoot gemikt, toch maar even een briefje aan de deur hangen dat mijn brievenbus er niets aan kan doen dat zij een slechte werk gever hebben.

Ik keek wel even op of de voorkant wel klopte maar werd snel gerust gesteld door de overige pagina's toppie werk en ziet er weer goed uit.

Groeten Tom.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2010 00:02 #1289768 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kritiek
Hallo Lex, Volvisti
Dat Maarten veel werk verricht iedere keer om de Factor 700 in elkaar te "draaien", daaraan zal niemand twijfelen.  Evenmin overigens aan het feit, dat het verkrijgen van genoeg kopij een uitdaging op zich kan zijn.  We geven echter (sommigen van ons wat sterker dan anderen) aan, dat we liever wat minder plaatjes van andere auto's en wat meer plaatjes van onze eigen auto's zien.  Dat hoeft niet als negatieve kritiek geduid te worden.  We proberen alleen de keuze van onze hoofdredacteur iets bij te sturen in die richting, die wij als prettig ervaren.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2010 00:13 #1289769 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
Heren (en misschien ook wel Dames)
Dank u voor alle lovende woorden en opmerkingen. Ja ook dank voor de minder aardige.
Zoals Lex al aangaf, het was weer sprokkelen om kopij te verzamelen.
Haal het artikel van de S60 eruit, haal het stuk "Zweed des aanschijns" eruit en verwijder de VKB poster dan hou je 27 pagina's over. Haal het stuk van Lex over de toppers weg en het wordt nog minder.
Ja, het artikel van de S60 hoort pur sang niet in ons clubblad maar laten we wel wezen, we kunnen niet allemaal tot in lengte van dagen blijven rijden in de 7 en 900 serie. Eens verder kijken moet kunnen en in het kader van de vreemde snuiterspecial leek het me leuk om eens een verhaaltje over wat anders te plaatsen.
De C30 op de cover, tsja, ik had niet echt een mooie foto voorhanden waar ik van vond dat hij mooi/goed genoeg was voor de cover. Ook deze is gemaakt in het kader van de Vreemde Snuiter Special.
Afgelopen zomer heb ik in het vakantiedraadje een oproep gedaan om vakantieverhalen, welgeteld één verhaal ontvangen (waar ik ook erg blij mee was) en dit verhaal is ook onverkort geplaatst en krijgt natuurlijk een vervolg.

Laten we het maar voortaan zo afspreken, ik ontvang genoeg kopij, zelfs kopij van de Veluwe is welkom , en dan hoef ik geen extra aandacht aan de "Vreemde Snuiters" te besteden.
Maar ik denk nog na over een vergelijking tussen de nieuwe V60 en onze bakstenen............. .

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC