bouwjaar 1987-omzetten naar 1986
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2011 07:55 #1312351
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jammer
Ik vind het jammer dat ze die regeling hebben bevroren en die zouden ze ook terug moeten draaien, want momenteel worden alle bakstenen vanaf 1987 allemaal gesloopt en straks wordt die bevriezing opgeheven en dan zijn al die bakstenen verdwenen zo jammer he van C eurlings en zijn vrienden, persoonlijk vindt ik het schandalig dat ze deze regeling niet hebben terug gedraait zoals de andere regelingen wat ze wel hebben gedaan, maar goet ze moeten ergens het geld vandaan halen nu mensen allemaal die nieuwe belasting vrije auto's kopen dus ja plukken ze de mensen gewoon kaal die zich eigen in de ronde moeten werken om wekelijks een brood op de plank te hebben, maar goed ik dwaal af hahahaha,
Het is dat ik de ruimte niet heb anders had ik ook een mooie 760 station uit 87 nog met oude neus gekocht voor een prikkie maar die WB van zo'n auto licht wat aan de hoge kant alles zat er op wat je wilde hebben en gas op kenteken, auto kwam uit Finland met net iets meer dan 150*** km op de klok, inmiddels is hij ook alweer verkocht hoop iemand van hier en niet de sloop hamer.
Ik zou het gewoon proberen mischien krijg je nog vrij stelling en anders toch uit mekaar halen of weg zetten mischien word de regering nog wakker.
Tom.
Het is dat ik de ruimte niet heb anders had ik ook een mooie 760 station uit 87 nog met oude neus gekocht voor een prikkie maar die WB van zo'n auto licht wat aan de hoge kant alles zat er op wat je wilde hebben en gas op kenteken, auto kwam uit Finland met net iets meer dan 150*** km op de klok, inmiddels is hij ook alweer verkocht hoop iemand van hier en niet de sloop hamer.
Ik zou het gewoon proberen mischien krijg je nog vrij stelling en anders toch uit mekaar halen of weg zetten mischien word de regering nog wakker.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2011 10:42 #1312899
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas
Vandaag met onze vrienden van de belastingdienst gebeld. Dit om er achter te komen of het nu wel of niet mogelijk is om een 87-er(maar gebouwd in 86) belastingvrij te krijgen. Maar helaas is dit sinds 7 April NIET meer mogelijk
, ze gaan nu echt uit van datum die op het kentekenbewijs staat(datum eerste toelating).
Groetjes Harnt
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2011 10:54 #1312901
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekker
Lekker gecommuniceerd dan, van het RDW. Hier is niets over in de media gemeld toch ?
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
13-04-2011 15:03 #1312911
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Hoe zit het dan met mensen
Hoe zit het dan met mensen die voor 7 april een brief van de belastingdienst hebben ontvangen met een vervroegde datum voor vrijstelling?
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2011 15:12 #1312913
door V700 register
Hier nog wat info doch niet het antwoord op je vraag.. : <a href=" auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/48529-bel...tuigenbelasting.html "> auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/48529-bel...tuigenbelasting.html
Beantwoord door V700 register in topic spannend
Ik denk dat die de uitzondering op de nieuwe regel zijn... Er staat nergens iets vermeld. In ieder geval heb je dan wél een brief waarop staat dat de vrijstelling geld...Ziko schreef : Hoe zit het dan met mensen die voor 7 april een brief van de belastingdienst hebben ontvangen met een vervroegde datum voor vrijstelling?
Hier nog wat info doch niet het antwoord op je vraag.. : <a href=" auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/48529-bel...tuigenbelasting.html "> auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/48529-bel...tuigenbelasting.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2011 19:53 #1312936
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 7 april ????
De 7 april wordt in geen enkele wet genoemd , de belastingdienst zelf weet het soms ook niet helemaal .
Alleen de wet is bepalend en die gaat voor wat betreft artikel 72 pas gewijzigd worden per 01-01-2012.
Dat staat ook zo in de beschikking die je krijgt van de belastingdienst zoals ik die ook ontvangen heb dd 31 maart 2011 voor de 740 turbo 1987 met bouwjaar nov 1986.
Art 12 uitvoeringsbesluit motorrijtuigenbelasting bepaald verder de uitvoer van deze art 72 wet .
Hoe meer er over de regeling gesproken/geschreven wordt des te meer hij zal worden afgeknepen /gewijzigd wordt.
En het aanbod van op kenteken gezette Volvo's in 1987 met als echt bouwjaar 1986 of eerder zal ook niet al te groot zijn .
Alleen de wet is bepalend en die gaat voor wat betreft artikel 72 pas gewijzigd worden per 01-01-2012.
Dat staat ook zo in de beschikking die je krijgt van de belastingdienst zoals ik die ook ontvangen heb dd 31 maart 2011 voor de 740 turbo 1987 met bouwjaar nov 1986.
Art 12 uitvoeringsbesluit motorrijtuigenbelasting bepaald verder de uitvoer van deze art 72 wet .
Hoe meer er over de regeling gesproken/geschreven wordt des te meer hij zal worden afgeknepen /gewijzigd wordt.
En het aanbod van op kenteken gezette Volvo's in 1987 met als echt bouwjaar 1986 of eerder zal ook niet al te groot zijn .
Moderators: Jerry Stam