Verkleurde achterlichten en ecoline
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat bedoel je daar mee ? Wil je LED's die 2 kleuren kunnen geven ? Of gewoon één kleur, maar hebben ze niet genoeg lichtopbrengst ?Miquelangelo1969 schreef : Helaas heb ik (nog) geen twee polige LED's gevonden, die ik voor mijn navigatie- en mistlampen kan gebruiken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Ik bedoel eigenlijk de LED variant van de twee polige (5 en 21Watt) gloeilamp, die er nu inzit. Het zal dus iets moeten worden met bv 24LED's waarvan er bv. 12 branden als navigatie verlichting en 24 bij het voeren van mistlampen.
Ik gebruik nu al 24LED lichten als remlichten, oh ja, ik heb het bij mij omgedraaid dwz. rood boven - remlicht, daaronder wit - achteruitrijden, daaronder wit - oranje gleoilamp, daaronder 5 en 21Watt gecombineerd met respectievelijk navigatie en mistlapen.
Snap je het nog??

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Die zijn er. 36 LED's. 24 branden er als navigatie, die andere 12 zijn hyperflux, die bijschakelen als je je remlicht intrapt.Miquelangelo1969 schreef : Ik bedoel eigenlijk de LED variant van de twee polige (5 en 21Watt) gloeilamp, die er nu inzit. Het zal dus iets moeten worden met bv 24LED's waarvan er bv. 12 branden als navigatie verlichting en 24 bij het voeren van mistlampen.
Overigens stelt het voertuigreglement, dat voor wit of amber moet knipperen, aan de zijkant amber en aan de achterkant amber/rood, zoals Timen al aangaf. Dit staat tevens in de APK-keuringseisen.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Baseman schreef : Die zijn er. 36 LED's. 24 branden er als navigatie, die andere 12 zijn hyperflux, die bijschakelen als je je remlicht intrapt.
Dan wil ik héél graag weten waar?? Want het is een stukje 'Skepp' wat ik nog mis!!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik stuur je een berichtje.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
En tja, wat is goedkoop? Ik heb het er wel voor over, ze gaan over het algemeen toch langer mee dan gewone verlichting, veroorzaken geen warmte en dus geen verkleuring, en ze zijn geen aanslag op de bedrading, die ik soms nogal te wensen overlaat las ik ergens..... en daarnaast sta je minder snel met een lege accu wanneer je ze per ongeluk eens laat branden.
Ik ge er eens achteraan!

Gulle Groet,