Verkleurde achterlichten en ecoline

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2008 15:30 #1220668 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begrijp het niet

Miquelangelo1969 schreef : Helaas heb ik (nog) geen twee polige LED's gevonden, die ik voor mijn navigatie- en mistlampen kan gebruiken. 

Wat bedoel je daar mee ? Wil je LED's die 2 kleuren kunnen geven ? Of gewoon één kleur, maar hebben ze niet genoeg lichtopbrengst ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2008 15:39 #1220670 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Zoals de gloeilamp
Hoi Henk,

Ik bedoel eigenlijk de LED variant van de twee polige (5 en 21Watt) gloeilamp, die er nu inzit. Het zal dus iets moeten worden met bv 24LED's waarvan er bv. 12 branden als navigatie verlichting en 24 bij het voeren van mistlampen.
Ik gebruik nu al 24LED lichten als remlichten, oh ja, ik heb het bij mij omgedraaid dwz. rood boven - remlicht, daaronder wit - achteruitrijden, daaronder wit - oranje gleoilamp, daaronder 5 en 21Watt gecombineerd met respectievelijk navigatie en mistlapen.
Snap je het nog??

Gulle Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2008 17:23 #1220686 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch wel.

Miquelangelo1969 schreef : Ik bedoel eigenlijk de LED variant van de twee polige (5 en 21Watt) gloeilamp, die er nu inzit. Het zal dus iets moeten worden met bv 24LED's waarvan er bv. 12 branden als navigatie verlichting en 24 bij het voeren van mistlampen.

Die zijn er. 36 LED's. 24 branden er als navigatie, die andere 12 zijn hyperflux, die bijschakelen als je je remlicht intrapt.
Overigens stelt het voertuigreglement, dat voor wit of amber moet knipperen, aan de zijkant amber en aan de achterkant amber/rood, zoals Timen al aangaf. Dit staat tevens in de APK-keuringseisen.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2008 19:43 #1220694 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Waar???

Baseman schreef : Die zijn er. 36 LED's. 24 branden er als navigatie, die andere 12 zijn hyperflux, die bijschakelen als je je remlicht intrapt.

Dan wil ik héél graag weten waar?? Want het is een stukje 'Skepp' wat ik nog mis!!

Gulle Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2008 20:45 #1220700 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet goedkoop.
Ze zijn niet goedkoop: 25 euro per stuk.
Ik stuur je een berichtje.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2008 12:12 #1220749 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Wat is goedkoop?
Bas, bedankt voor je berichtje.
En tja, wat is goedkoop? Ik heb het er wel voor over, ze gaan over het algemeen toch langer mee dan gewone verlichting, veroorzaken geen warmte en dus geen verkleuring, en ze zijn geen aanslag op de bedrading, die ik soms nogal te wensen overlaat las ik ergens..... en daarnaast sta je minder snel met een lege accu wanneer je ze per ongeluk eens laat branden.
Ik ge er eens achteraan!

Gulle Groet,

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC