Welke autoradio met CD USB en SD slot in mijn 945

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 13:47 #1210056 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic keuze
Ik heb er zelf net een uitgezocht ter vervanging van de radio cassette in de diesel. Om de navigatie, bleutooth onvangst van de gsm en media speler vanaf navigatie op de radio aan te sluiten zit er nu een cassette adaptor in en daar heb ik genoeg van.
Het moest een zwarte worden met eenvoudige uitstraling en fratsen zijn overbodig.  
Het is een mech-less geworden, dat betekent zonder mechanische componenten. De cd speler ontbreekt dus.
Blaupunkt Brisbane SD48. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 14:51 #1210060 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dubbele opfrisser

Baseman schreef :

henk 940LPT schreef : Hier heeft iemand dat in zn 960 gezet, weet zo niet meer wie.

Dhr. Bakker.

ik kan <a href="/node/20905#new" target="_blank">het draadje</a> nog wel vinden maar de Blitzsafe zelf niet, wie weet waar? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 17:49 #1210070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Favorieten
Kwam m toevallig tegen in mijn FF favorieten, je kunt de blitzsafe oa <a href=" www.logjamelectronics.com/blitzvolmlink1v1.html ">hier kopen. Heb het zelf een tijd uitgezocht, hij is in een aantal amerikaanse webwinkels te koop. Let even op of ze wel dan niet naar europa versturen. Doen ze namelijk niet allemaal.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 19:13 #1210080 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LET OP!!!
Dat ding gebruikt de CD-wisselaar ingang en doet niets anders dan geluid van de ipod naar de radio sturen.Idee is leuk, maar als je een wisselaar hebt, zou ik even goed nadenken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 19:50 #1210090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet laden

Baseman schreef : Dat ding gebruikt de CD-wisselaar ingang en doet niets anders dan geluid van de ipod naar de radio sturen.Idee is leuk, maar als je een wisselaar hebt, zou ik even goed nadenken.

laadt dus de ipod niet op? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 19:59 #1210093 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee.
Ik heb geen radio met een Volvo wisselaar (nog niet) ik heb wel een alpine-wisselaar maar geen kabel, ik heb geen iPod, want ik heb een hardgrondige totaal ongefundeerde hekel aan alles wat met Apple te maken heeft (maar inmiddels wel een iBook G4 op de plank) en ik heb geen BlitZsafe............
Kortom, ik heb geen idee, ik zag die melding op de site achter de link die Henk plaatste. Leek me de moeite waard even te vermelden. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 20:01 #1210094 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blitzsafe
Er is nog een draadje van iemand die een blitzsafe gekocht heeft. Volgens mij besturing via radio en opladen. Zoek dat draadje anders even op.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 20:19 #1210098 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic deze

henk 940LPT schreef : Er is nog een draadje van iemand die een blitzsafe gekocht heeft. Volgens mij besturing via radio en opladen. Zoek dat draadje anders even op.

da's <a href="/node/15165" target="_blank">deze</a>, ik had in mijn eerdere posting dit draadje opgegeven maar ik bedoel <a href="/node/15165" target="_blank">deze </a>
excuus.
Maar er staat niet het antwoord in dat ik zoek (over bijladen, wel over aparte voeding)
Bedienen via de SC lijkt niet mogelijk. Is er nog een andere topic waarin dit wel staat? Ik kan 'm niet vinden.
Overigens, ze verkopen ook een <a href=" www.logjamelectronics.com/blitzvolauxdmxv1.html " target="_blank">gewone AUX voor de Volvo. Kun je dus kiezen welk MP3-geval je aansluit. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2008 20:32 #1210103 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meer
Mijn herinnering heeft er meer van gemaakt dan het was, alleen laden dus, zonder bediening. Je had het draadje gevonden wat ik bedoelde.

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
21-08-2008 14:51 #1210176 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Er is dus nog heel veel uit te zoeken
over deze materie.
Ik ben een lijstje an het maken wat ik nu echt wil nav alle opmerkingen en tips dus GA ZO DOOR!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC