Welke autoradio met CD USB en SD slot in mijn 945
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Het moest een zwarte worden met eenvoudige uitstraling en fratsen zijn overbodig.
Het is een mech-less geworden, dat betekent zonder mechanische componenten. De cd speler ontbreekt dus.
Blaupunkt Brisbane SD48.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik kan <a href="/node/20905#new" target="_blank">het draadje</a> nog wel vinden maar de Blitzsafe zelf niet, wie weet waar?Baseman schreef :
Dhr. Bakker.henk 940LPT schreef : Hier heeft iemand dat in zn 960 gezet, weet zo niet meer wie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
laadt dus de ipod niet op?Baseman schreef : Dat ding gebruikt de CD-wisselaar ingang en doet niets anders dan geluid van de ipod naar de radio sturen.Idee is leuk, maar als je een wisselaar hebt, zou ik even goed nadenken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kortom, ik heb geen idee, ik zag die melding op de site achter de link die Henk plaatste. Leek me de moeite waard even te vermelden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
da's <a href="/node/15165" target="_blank">deze</a>, ik had in mijn eerdere posting dit draadje opgegeven maar ik bedoel <a href="/node/15165" target="_blank">deze </a>henk 940LPT schreef : Er is nog een draadje van iemand die een blitzsafe gekocht heeft. Volgens mij besturing via radio en opladen. Zoek dat draadje anders even op.
excuus.
Maar er staat niet het antwoord in dat ik zoek (over bijladen, wel over aparte voeding)
Bedienen via de SC lijkt niet mogelijk. Is er nog een andere topic waarin dit wel staat? Ik kan 'm niet vinden.
Overigens, ze verkopen ook een <a href=" www.logjamelectronics.com/blitzvolauxdmxv1.html " target="_blank">gewone AUX voor de Volvo. Kun je dus kiezen welk MP3-geval je aansluit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Ik ben een lijstje an het maken wat ik nu echt wil nav alle opmerkingen en tips dus GA ZO DOOR!