Welke autoradio met CD USB en SD slot in mijn 945
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Er moet een nieuwe komen en wel een met een CD speler er in, een USB aansluiting achterop zodat je in je dashboardkastje je hub kan leggen waar alles op kan. Of is dit een foute gedachte? En mogelijk nog een USB en SD in het front, maar is dat nog wel slim dan?
En is bleutooth gelijk ook iets om te doen of lijkt dat minder handig? Heb je dan weer van alles extra nodig?
Ook heb ik voorkeur voor een gerenomeerd merk en niet een of andere takitaki china kloon. Ondanks het feit dat een echte blaupunkt natuurlijk ook uit china komt.
Iemand recentelijk nog gespit in de actuele specs en misschien een ervaring met een vergelijkbaar produkt?
Of iemand nog goede tips voor een functionaliteit die er echt op moet zitten? RDS en allerlei geluidsinstellingen hebben ze geloof ik allemaal.
Ben benieuwd naar de ervaringen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik me niet vergis zit er een card-slot in en een slot voor een usb stick; aan de achterkant volgens mij geen andere USB.(Bij action ligt een USB huppeltje voor 5 of 6 euro, misschien kun je die gebruiken voor de overige USB dingen?)
Er zit ook bluetooth op en ondanks het lawaai van een full size canvas open dak klinkt het bepaald niet slecht. En scheelt 150 SPEEtermannen als je wordt aangehouden.
Kortom, de baas is er dik tevreden mee en ikzelf zou er ook een kopen, als ik geen Blaupunkt met navigatie zou hebben. Maar ja, een update CD kost bijna net zoveel als een tomtom met de nieuwste kaarten...
Succes met je speurtocht!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij vallen <a href=" www.kieskeurig.nl/kopen/6ED64377C36EAAA3C1257252003E3E9E.htm " target="_blank">de prijzen ook wel mee
Er staan wat klachten in de reviews, maar die zijn inmiddels opgelost dacht ik te lezen, installatiefoutjes.In Helden is ie (nieuw) te krijgen voor 128 euro, zie marktplaats.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En beiden bieden de berijdster veel plezier!
Maak er een heerlijk dag van!JP
- V700 register
- Nieuw lid
-
En als het een phlips product is zou ik er helemaal met de grootst mogelijk parabool langs manouvreren...
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Dit is de eerste eigenlijk die ik vind: <a href=" www.pioneer.nl/nl/products/25/121/61/DEH-5000UB/specs.html "> www.pioneer.nl/nl/products/25/121/61/DEH-5000UB/specs.html
Ik heb nu een beetje rond gekeken en die optie van USB aan de achterkant is wel een must.
Iemand bekend met deze Pioneer, of uberhaupt met Pioneer?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kenwood? heeft die niksWytze schreef : Maar het valt niet mee om er een te vinden die en CD's kan spelen en een USB aan de achterkant heeften daarmee dus de aansluitingen in het dashboard kastje kan maken op de USB.
Dit is de eerste eigenlijk die ik vind: <a href=" www.pioneer.nl/nl/products/25/121/61/DEH-5000UB/specs.html "> www.pioneer.nl/nl/products/25/121/61/DEH-5000UB/specs.html
Ik heb nu een beetje rond gekeken en die optie van USB aan de achterkant is wel een must.
Iemand bekend met deze Pioneer, of uberhaupt met Pioneer?
en <a href=" www.testberichte.de/test/produkt_tests_a..._9850_ri_p65009.html ">alpine CDE-9850 Ri,
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat werkt waarschijnlijk niet. USB-hubs melden zich als apart apparaat en dienen dus apart ondersteund te worden. En of er autoradio's zijn die dat doen, betwijfel ik. Het is overigens waarschijnlijk ook nog zo, dat niet iedere hub met hetzelfde stukje software aangestuurd kunnen worden. Tenzij je windows XP/Vista, Linux of Mac OSX of iets dergelijks op je radio kunt installeren natuurlijk.JP Elverding schreef : (Bij action ligt een USB huppeltje voor 5 of 6 euro, misschien kun je die gebruiken voor de overige USB dingen?)
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zeer tevreden eigenlijk. Via usb is de mapstructuur netjes en overzichtelijk te doorbladeren van meeste(alle?) aangesloten apperaten. Radio is ook goed in orde CD gaat ook goed, is ook erg vlot met mp3 cd's uitlezen in vergelijk met vorige apperaat.
Gebruik em zelf meest in combo met een 16GB usb stick(sinds kort pas eigelijk) of m'n 40GB Iriver mp3 spelert, dit al via een kabeltje wat in het dashboard kastje uitkomt.
Maar Pioneer zou 1 van de besten moeten zijn kwa geluid, ik ben er in iedergeval blij mee. Iedere dag weer genieten van m'n concertzaaltje op wielen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Waarom eigenlijk USB? Ik zou voor SD gaan. Meestal verdwijnen die bijna geheel achter het frontje. USB-sticks steken meestal uit (erg kwetsbaar) of je moet ergens een stekkertje inbouwen (vind ik niet echt geweldig). Daarnaast kun je alles wat op een USB-stick past ook kwijt op een SD kaart en is die laatste meestal goedkoper. En gemakkelijker te stapelen.
Groetjes
Mathy (die 1 en 2 GB SD-kaartjes in de radio heeft. MP3 op 320kbps. 7 a 8 hele CD's op de kleine, ruim het dubbele op de grote kaartjes.)