Wat kan er beter op de site?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2007 19:02 #1179453 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik weet niet of moderators ook mogen reageren...

Hoi Johan,

Ik weet niet of moderators ook mogen reageren maar ik zou een eigen hoekje op de site erg leuk vinden. 

Groet,

Tamas 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2007 20:30 #1179460 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wasdattan?

Hallo Johan

Admin schreef : Wie gebruikt er wel eens de "Mijn startpagina" optie (zie menu ter linker zijde)? Willen jullie de mogelijkheid hebben/houden om zelf een 'dashboard'-achtige pagina te maken of heb je liever een standaard site die voor iedereen hetzelfde is?

Leg maar eens uit wat ik daarmee kan, want tot nog toe heb ik nog geen behoefte voelen opkomen, om daar ook maar naar te kijken. Laat staan er iets mee te doen.

Groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2007 12:11 #1179742 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoekfunctie
het valt me op dat als je een 3-letterwoord in de zoekfunctie ingeeft, er geen resultaten te zien zijn. Lastig als je op ECU of een typeaanduiding zoekt. Werkt ook niet in de uitgebreide zoekfunctie met and of or etc.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2007 12:26 #1179745 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Afgezet.

Omwille van snelheidsverhoging van de site (indexering van de database woorden) zijn drieletterige woorden ge-exclude.

Dit is tevens lastig bij zoeken naar GAS, LPG, 940, 740(etc) en uiteraard alle andere 3-letterwoorden.

Wellicht een puntje voor aanstaande zondag, Johan? 

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2007 13:20 #1180105 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic gereageerd
Ik dacht, dat ik al op deze vraag had gereageerd, maar kan de reactie niet terugvinden. Dus maar even opnieuw:

Op het werk gebruik ik IE6.0 onder Windows XP, resolutie 1280x1024.
Met het nieuwe thema (V7002007) vallen de eerste woorden van de eerste posting van elke discussie weg, soms aan de linkerkant, soms aan de rechterkant.
Als er voldoende postings zijn, die inspringen, dan loopt uiteindelijk de discussie aan de rechterkant de kolom uit: er verschijnt geen schuifbalk, ook niet als het venster maximaal staat.

Onder het oude thema (V700) geen problemen.

Thuis, onder Linux, is het meer de vraag wat er WEL werkt bij het nieuwe thema dan wat NIET: volkomen onwerkbaar. Discussies worden na de eerste posting in het geheel niet getoond, profiel is niet bij te werken, etc. Zowel onder een (wat oudere) Mozilla browser als onder Konqueror.

Ik heb om deze vraag te beantwoorden tijdelijk het nieuwe thema gebruikt, omdat dit niet goed werkt houd ik het normaal bij het oude thema.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC