Wat kan er beter op de site?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bruikbare opmerkingen heren! wie heeft er meer..
Mocht je het wat meer low key willen doen dan kun je natuurlijk altijd een PB of mail sturen naar een van de moderators.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
achnaton schreef : Wat gebruik ik vooral;
recente discussies, recente pagina's, mijn privéberichten en de zoekfunctie om te zoeken naar technische gegevens of oplossingen voor technische problemen van onze 7/9 serie.
Wat gebruik ik nooit, of bijna nooit;
favorieten, dagboek, veelgestelde vragen, pagina overzicht, populaire pagina's, weblinks, agenda, foto's, binnenkort en enquete.
Wat mag van mij weg;
Alles wat ik (bijna) nooit gebruik en de avatar.....
Wat mag van mij erbij of beter;
In mijn profiel wil ik bij autotype(s) meerdere auto's gedetaileerder toe kunnen voegen dus niet 940 maar 940 SE en 740 GLE Turbo. Ook zou ik het leuk vinden als ik in de ledenlijst gedetailleerd zou kunnen zoeken op autotype naar leden met dezelfde auto dus niet iedereen met een 940 maar iedereen met een 940 SE of met een 740 GLE Turbodiesel.
In deze opmerkingen van Achnaton kan ik mij vrijwel volledig vinden: mijn lijstje wel/niet komt 99% overeen, inclusief de avatar.
Enkel de zoekfunctie schuift bij mij naar NIET gebruiken: het ding heeft me nog nooit iets laten vinden wat ik zocht.
Wat ik mis op de site is overzicht. Ik zou graag iets zien als de indexpagina's van de welbekende 700-900 FAQ van Steve Ringlee. Door de overzichtelijkheid hiervan verwijs ik er regelmatig naar, ook hier op het forum: technisch inhoudelijk vermoed ik dat hier vrijwel evenveel te vinden is, maar ik kan het nooit vinden.
Een zoekfunctie die een autotype accepteert als input zou leuk zijn (zoeken op "960" werkt niet), evenals een zoekfunctie die alleen in de Docbase kan zoeken.
Daarnaast zou het erg welkom zijn, als de knop "markeer alle discussies als gelezen" terug zou keren op het forum.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vraagje of misschien ook een opmerking.
De site is meer dan beeldvullend geworden.
M.A.W. het past er niet allemaal meer op. (heb toch aardige flatscreen voor me neus)
en moet heen en weer scrollen.
Dit had ik voorheen nooit is er iets veranderd ?
Ja dan ben ik daar niet zo blij mee.
Bedankt voor de aandacht (althans daar ga ik van uit)
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
960 estate 1996 schreef :
M.A.W. het past er niet allemaal meer op. (heb toch aardige flatscreen voor me neus)
Frits,
De laatste 2,5 maand is hieraan niets veranderd. Welke resolutie gebruik je op je aardige flatscreen?
Bij 1280 breed zou er in ieder geval geen probleem behoren te zijn (als je de browser full screen gebruikt).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welke beeldscherm instelling gebruik je Frits? aantal beeldpunten hor en vert.
De nieuwe layout die een paar maanden geleden aan gezet is gedraagt zich iets anders en heeft soms, bijvoorbeeld in lange draadjes, wel eens wat meer breedte nodig.
Overigens zit zo'n 2% van de gebruikers nog op 800x600, de rest heeft een groter scherm.
En aandacht is er zeker

- V700 register
- Nieuw lid
-
op 1152x864 zit ik dus.
Maar dat zit cq zat ik altijd al en ik heb niks veranderd.
Zal wel aan het weer liggen.
No problem verder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Frits, Dat de midden kolom van de site "het beeld" uit loopt, komt door de lange achternaam van Wim Pleasuredomelovesyou. Misschien kunnen we daar eens over nadenken: De lengte van de forumnaam.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Covik schreef :
Frits, Dat de midden kolom van de site "het beeld" uit loopt, komt door de lange achternaam van Wim Pleasuredomelovesyou. Misschien kunnen we daar eens over nadenken: De lengte van de forumnaam.
Gerard bedankt.
Naam in drieen hakken zou ik zo zeggen.
is niet handig nml.
of gewoon een max aantal tekens (Posities) aangeven voor een naam.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gerard, dat is helaas , naar mijn bevindingen, niet geheel correct.
Op alle andere horizontale resoluties kleiner dan 1280, gaat het ergens mis met de vlakverdeling in het nieuwe thema, met name in de verschillende discussie-fora.
Overigens ben ik nog steeds van mening dat hiernaar gekeken wordt en het de aandacht heeft.
In de tracker-pagina (recente discussies) wordt dat natuurlijk niet
verbeterd door meneer-met-de-26-karaker-achternaam, maar goed, hij is
vrij dat te kiezen (nog wel) maar max-lengte lijkt me een goed issue
voor het overleg.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Na al die capriolen met het thema, heb ik gewoon de oude weer teruggezet en dat werkt al tijden zoals het moet. Wordt niet afgekapt en alles wordt keurig netjes weergegeven.
Dus als het je stoort .........................