Motorcodes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2007 20:12 #1176258 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon alleen maar

Gewoon alleen maar "vraagbaak" dan?

groet 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2007 23:22 #1176271 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.

Mathy schreef :
Even vergelijken:

Documentatie Database
DocBase/Vraagbaak

Qua lengte schieten we daar niet echt veel mee op.

Eigenlijk is het woord "documentatie" al aan de lange kant. Maar waarschijnlijk het kortste dat de lading dekt.

Daar heb je gelijk in, maar sinds de laatste keer dat de eerste optie wegens lengte werd afgekeurd, is er aan de linkerkant een hoop veranderd, zo ook de lengte van de langste link.
Ik meen dat die 18 characters was en dan zou een van beiden doorgang vinden, namelijk de laatste.

Nu zijn het er al 22, we moeten er denk ik voor waken dat er links niet teveel ruimte wordt opgeslokt. 

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-08-2007 00:32 #1176281 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Deels

budo schreef :
Gewoon alleen maar "vraagbaak" dan?

Voor de 'echte' vraagbaak is dat wel goed, maar er hangen nu ook de andere 'boeken'  onder, te weten:

- geschiedenis

- gescande artikelen en reviews

- gescande Folders 

- Volvo werkplaatsdocumentatie

Waar moeten die dan heen? 

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-08-2007 10:24 #1176289 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Brainstormen
Iets met Info misschien? Kort, en het is een niet alleen door IT-ers gebruikte afkorting. Dekt een behoorlijk deel van de lading, al kan je nog steeds denken daar verenigings-informatie terug te vinden. Auto-info? Is dat wat?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-08-2007 12:09 #1176298 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet zo simpel

Er staan veel waarheden in je verhaal Jeroen (en anderen). Ik denk ook dat iedereen wel voelt dat het nog niet makkelijk genoeg werkt. Met name de mensen die de afgelopen 9 maanden of zo er hard aan hebben getrokken om de structuur te vereenvoudigen beginnen nu ook te zien dat het niet zo eenvoudig is. Niemand heeft een pasklaar antwoord, ik denk ook niet dat die bestaan. Het grootste probleem is wat mij betreft om ongenoegen en irritatie om te zetten in voorstellen ter verbetering. Het liefst zie ik daar zo veel mogelijk betrokkenheid van de gebruikers in, al was het maar door bijvoorbeeld stemmen op wat voor iemand bruikbaar was en wat niet.

Dat gezegd hebbende, realiseer je ook dat de site in het afgelopen half jaar weer verdubbeld is in afmetingen, dat aantallen bezoekers en opgevraagde pagina's nog steeds groeien etc. Het is niet gewoon een structuur verzinnen voor nu op dit moment, het moet ook op langere termijn werkbaar blijven. Het is niet zo simpel.. maar daarom juist waard om op te lossen, samen.

Dus ideeen, voorbeelden, discussies en uitprobeersels altijd welkom. Dat wat goed is blijft, wat niet goed blijkt gooien we gewoon weer weg.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC