Coos "the renewal" COOS IS VERKOCHT, en aan wie?
- V700 register
- Nieuw lid
-
web schreef :
Dit is in ieder geval geen Turbo+++, en nog een automaat, dus lekker vlot maar nou ook weer geen auto om jezelf mee in enorme problemen te brengen
Natuurlijk moeten we zoonlief nu natuurlijk niet op ideeen brengen m.b.t. turbo+++ en zo
Ook zonder de +++ is de wagen snel genoeg, Tenminste, mijn Turbo was ook best wel snel zonder de +++ set gemonteerd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- Berichten: 2
Laat junior eerst maar eens in de standaard uitvoering heen en weer naar Italie kachelen en heel terugkomen.
De
verzekering is geregeld dus hij gaat hem zaterdag ophalen bij Hans.
Daarna nog even bij Jan Rooyens of Carlo de puntjes op de technische i
zoals verse olie en filter, even de remmen goed nakijken en een nieuw
setje bougiekabels en de kabel naar de bobine. De rest zien we wel na
de vakantie. Aangezien hij in Utrecht studeert en je daar meer last dan
gemak van een auto hebt, zal Coos na de vakantie wel voorlopig de
schuur in gaan en gaan we de optische zaken eens flink ter hand nemen.
Ik
begreep dat Willem wellicht nog een goed hemeltje wist voor niet te
veel. Daar ben ik zeker geinteresseerd in. Verder vond ik Coos best
goed rijden en leuk dat de hele historie er bij is.En er zitten de
goeie opties op zoals schuifdak, automaat, koplampwissers en sproeiers
en wellicht maak ik in toekomst ook de airco wel weer gangbaar. Maar
eerst eens kijken hoe Coos de trip naar Italie doorstaat.
Luuk
heeft leren rijden in een schakelauto maar het fenomeen automaat
achtervolgt hem behoorlijk. Zijn eerste auto was een 340 uit 1985 met
jarretels ( oma' s oude auto). Toen kocht ik van Folkert de mooie 740
en daar heeft hij het schakelen weer volop kunnen oefenen. Hoewel
keuzes maken best wel moeilijk is, pakte dit toch ten voordele van de
s90 uit, zodat hij wederom met een automaat zat "opgescheept". En
ook Coos is weer voorzien van deze in mijn ogen zeer comfort verhogende
extra.
Wellicht ga ik van Coos maar eens een project maken en
kijken of we hem weer geheel in zijn oude luister kunnen herstellen.
Maar zoals gezegd, Coos moet zich eerst bewijzen de komende tijd.
Hoewel ik daar eigenlijk wel alle vertrouwen in heb. Ik houd jullie op
de hoogte.
In ieder geval fijn dat de club op deze manier een leuke auto van de sloop heeft kunnen redden.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- Berichten: 2
Hoi Frits,
ik was er eigenlijk standaard van uit gegaan dat de airco van zo'n oude auto het niet meer deed. Maar weinig mensen hebben het er voor over om de airco te onderhouden en in tact te houden. Hopelijk is Coos een uitzondering op die regel en heeft junior dubbel geluk: een schuifdak EN een airco. Hoeveel mazzel kun je hebben met een auto in die prijsklasse.
Groeten, Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind het zelfs heerlijk om met links te remmen en rechts gas te geven.
Maar dat doe ik alleen met de zakelijke Duitser. Want op deze wijze hou ik de Turbo op druk en ben ik net even sneller.
Sneller met 82 PK en 2 ton bus ? hahaha
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef :
Hoi Frits,
ik was er eigenlijk standaard van uit gegaan dat de airco van zo'n oude auto het niet meer deed. Maar weinig mensen hebben het er voor over om de airco te onderhouden en in tact te houden. Hopelijk is Coos een uitzondering op die regel en heeft junior dubbel geluk: een schuifdak EN een airco. Hoeveel mazzel kun je hebben met een auto in die prijsklasse.
Groeten, Jan
Jan, de airco werkt, en goed ook. Kan je zoon in Italië goed gebruiken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- Berichten: 2
Hans,
dat is goed nieuws want in Italië is een airco toch wel een heerlijke accessoire .
Maandagavond ga ik even naar Jan Rooijens voor verse olie en een filtertje en een remmencheck.
En dan mag Coos zijn kunsten gaan vertonen. Ik heb er i.i.g. alle vertrouwen in.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.