Coos "the renewal" COOS IS VERKOCHT, en aan wie?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eric Bakker schreef :
Hans L schreef :
Als het nog hebt is dat inderdaad wel mooi om te doen.
Het is duidelijk een kwestie van smaak. Ik vind die reflectiestrepen bijvoorbeeld ontzettend lelijk en kitscherig . Volgens mij gaat de waarde van Coos accuut omlaag.
Grappig Erik want dat ik en vele met mij dus absoluut niet met je eens.
En waarde gaat niet omlaag maar omhoog.

Enne Bas : bij is cq was het inderdaad stuk goedkoper.
Als weer een aktie opzet doe ik weer mee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Op een oud type zoals Coos vind ik het wel mooi staan, maar op de auto's met 940 neus vind ik het ook niks... Past niet meer bij de "tijd".
Ik vind het zelf een echt jaren 80 accessoire...
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
960 estate 1996 schreef :
Eric Bakker schreef : Het is duidelijk een kwestie van smaak. Ik vind die reflectiestrepen bijvoorbeeld ontzettend lelijk en kitscherig
. Volgens mij gaat de waarde van Coos accuut omlaag.
Grappig Erik want dat ik en vele met mij dus absoluut niet met je eens.
En dat mag natuurlijk. Ik wilde gewoon eens een ander geluid laten horen, maar misschien ben ik wel de enige...
(... met smaak ).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is, gezien de hoge reflectie, wel een veiligheidsverhogende accessoire, reden voor mij om hem wel op mijn 940 te plakken.
Ik vind hem persoonlijk op de 240 en vroege 740-ers inderdaad mooier passen, maar niet per definitie mooier staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor mij is dt de belangrijkste reden geweest. Onze achterlichten zijn nu ook niet van die enorme lichtgevers. Ook als de auto geparkeerd staat laten de strepen goed zien dat er iets staat.Baseman schreef : Het is, gezien de hoge reflectie, wel een veiligheidsverhogende accessoire, reden voor mij om hem wel op mijn 940 te plakken.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
HenkHof schreef :
Voor mij is dt de belangrijkste reden geweest.Baseman schreef : Het is, gezien de hoge reflectie, wel een veiligheidsverhogende accessoire, reden voor mij om hem wel op mijn 940 te plakken.
Ik had inderdaad over het hoofd gezien hoe belangrijk het is dat Coos' veiligheid nu verhoogd wordt. Stel je voor dat iemand tegen hem aan rijdt, al het werk voor niks .
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Een setje goede achterlichten geeft al behoorlijk veel licht. Over zichtbaarheid heb ik momenteel niks te klagen! Maar je kunt natuurlijk nooit zichtbaar genoeg zijn...HenkHof schreef : Voor mij is dt de belangrijkste reden geweest. Onze achterlichten zijn nu ook niet van die enorme lichtgevers. Ook als de auto geparkeerd staat laten de strepen goed zien dat er iets staat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
UPDATE 25-06-2007
Vers van de pers. Coos is zojuist verkocht aan een verenigingslid, en wat voor één! Onze eigen voorzitter heeft Coos onder zijn hoede genomen. Jan koopt de auto voor zijn zoon (beginnend volvo-gek) en gaat vervolgens het verdere opknappen voor z'n rekening nemen. Ik vind het erg leuk dat dit gebeurd en ben blij dat we Coos op de weg hebben weten te houden. Jan, veel plezier ermee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik houd er toch een goed gevoel aan over dat we hem niet hebben laten gaan en er de tijd en moeite ingestoken hebben hem weer motorisch in ogenschijnlijk prima conditie te krijgen....
Nah ja.....Hij rijdt in ieder geval prima, ik hoop dat ie bij "ons" met pensioen kan....
't Is in ieder geval geen verloren moeite geweest en da's mooi.
Jan, veel succes maar vooral plezier met Coos.
- V700 register
- Nieuw lid
-