Officieuze presentielijst sleuteldag Rooijens
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2007 20:30 #1155406
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Krassen
Maarre, zolang er geen krassen op je radio zitten, en je je huurauto, mits Volvo 7/9-serie netjes op de stoep zet bij Rooijens, kunnen we je radio toch nog gewoon maken, als je hem er morgen nog effe uit haalt?
Ik lees het wel.
Ik lees het wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2007 20:41 #1155411
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Pechvogel
De radio heeft geen krassen Bas. De leenauto is een V 40, uiteraard beneden onze stand. De radio er uithalen? Jeetje, laat ik me daar maar niet aan wagen, dan blijft de schade niet beperkt tot die 1500 euries. Ook kan ik dan niet even de rest van het "lijstje" bespreken. Baal er ook van, maar weer in het koelkasje naast de Amsteltjes. Toch vast bedankt voor de moeite. Ik hoef je nu geen pb-tje meer te sturen, je bent inmiddels op de hoogte. Wil jij mij excuseren? Er is nu wel een half uurtje brug over. Gemaakte reserveringskosten vergoed ik uiteraard.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2007 20:44 #1155412
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Balen
Hallo Gerrit-Jan
Da's balen! Maar goed dat het visitekaartje niet onder de ruitenwisser uit gevlogen is.
Groetjes
Mathy (die tijdens z'n stage wel eens de leenauto van de dealer waar ie stage liep mee mocht nemen, en tijdens een van die ritten de kopie deel III, die toen nog achter de voorruit moest zitten, voorbij zag vliegen. Richting open raam. Na aankomst bleek ie tussen de rubber van de achterruit te hangen.)
Da's balen! Maar goed dat het visitekaartje niet onder de ruitenwisser uit gevlogen is.
Groetjes
Mathy (die tijdens z'n stage wel eens de leenauto van de dealer waar ie stage liep mee mocht nemen, en tijdens een van die ritten de kopie deel III, die toen nog achter de voorruit moest zitten, voorbij zag vliegen. Richting open raam. Na aankomst bleek ie tussen de rubber van de achterruit te hangen.)
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2007 10:12 #1155485
door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic Afmelding sleuteldag
Hallo allemaal,
Ik zal morgen helaas niet van de partij zijn, wegens familieomstandigheden. Hoewel ik niet echt iets te sleutelen had had ik toch wel veel zin om te komen. Maar bij deze aan allen die wel komen veel sleutelplezier.
Groeten,
Ton-Herman.
Ik zal morgen helaas niet van de partij zijn, wegens familieomstandigheden. Hoewel ik niet echt iets te sleutelen had had ik toch wel veel zin om te komen. Maar bij deze aan allen die wel komen veel sleutelplezier.
Groeten,
Ton-Herman.
Moderators: Jerry Stam