Officieuze presentielijst sleuteldag Rooijens

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2007 19:14 #1154931 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja, ik vind van wel
Eric, als er de befaamde 6-in-lijn-diesel in die Transportert ligt, dan hoef je niet in te schrijven.
Vroeger ging dat ook zo : we gooien een heks in het water en als ze verzuipt, is het een heks.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2007 20:21 #1154940 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nou......
nee, geen 6-cylinder, maar wel een 5-cylinderblokje dat dezelfde genen heeft als de TDI uit een bepaalde serie Volvo&#39;s....<div>Telt dat ook?   </div><div>Nou ja, ik mail de inschrijving wel even. </div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2007 21:01 #1154947 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aangemeld
<div></div><div>dus. via email.  En nou maar höpen dat het op tijd gelezen wordt.</div><div>Tot zäterdåg! </div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2007 09:38 #1155058 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gezellig

rluigies schreef : Op bovenstaande lijst staan 7 namen die niet ingeschreven zijn, Arne Hulstein, Gerard Post, Eric, Willem V, Ton Herman, Onno en Co. Voor alle zekerheid, laten die er wel rekening mee houden dat er maar beperkte binnencapaciteit is in Zaltbommel. Maar voor de gezelligheid is natuurlijk iedereen welkom.........

Ik kom dus voor de gezelligheid, daar er momenteel nog niks te klussen valt! Baseman had lampjes di ein mijn radio zouden passen, die kom ik dan afnemen ;-)
Verwacht mij dus niet te vroeg, eerder rond een uur of twaalf alleen om handjes te schudden! Zodat ik wat gezichten achter het forum ken

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2007 16:52 #1155111 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Branden of verzuipen

MSuidgeest schreef : Vroeger ging dat ook zo : we gooien een heks in het water en als ze verzuipt, is het een heks.

Helaas, de werkelijk is veel harder, het ging zo: als ze drijft is ze een heks. Als je geen heks was verzoop je dus, bleef je drijven dan ging je vervolgens op de brandstapel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2007 17:13 #1155106 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als het goed is kom ik ook
Ik ben zaterdag van de partij, ondanks dat mijn aanmelding vanwege rechten op de site wat vertraging heeft opgelopen, hoop ik dat ik gewoon welkom ben.
Ik wil kleppen stellen, bougies vervangen, olie verversen en hoop dat iemand met me mee kan denken waarom mijn auto slecht loopt (zie ander draadje <a href="/?q=node/9738"> www.volvo700vereniging.nl/?q=node/9738 ).
Tot zaterdag,
Mark Hermans

• Marco
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2007 13:28 #1155240 door Marco
Beantwoord door Marco in topic Kom ook langs
Ben ook van plan langs te komen. Niet om te sleutelen maar louter voor de gezelligheid. Zal wel mijn overall en sleutelaarspet meenemen. Als er dus behoefte is aan een helpende hand en/of een motiverend gesprek, u zegt het maar.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2007 14:59 #1155245 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Planning in de war
Spijtig genoeg moet ik zaterdag verstek laten gaan, de planning is iets gewijzigd.
@Frits, als het weer het toelaat kunnen we zondag wellicht even snel een blik werpen, maar wellicht heef er zaterdag iemand een oplossing.
Veel sleutelfun en wellicht tot zondag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2007 20:38 #1155280 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Willem,
Bedankt voor je aanbod. Zondag effe snel een blik werpen is niet nodig.
ik hoop dat het zaterdag gaat lukken.
tot zondag

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2007 20:26 #1155404 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Pech voor mijn "Bommel dag"
Heb ik dat weer. Kom gister avond bij mijn geparkeerde automobiel, zit mijn spiegel dichtgeklapt. Zet hem recht en rij niets vermoedend naar huis. Onderweg even het ruitenwissertje aan, zie ik een visitekaartje onder het wappertje meegaan. Thuisgekomen even gekeken, was het een bergingsbedrijf met een handgeschreven mobiel nummertje erop. Denk nog even dat het een automarkt bezoeker is die wel een "leuk uitziende autootje van ca. 10 jaar of ouder" voor weinig kan opkopen. Tot ik vanmorgen op kantoor gecomplimenteerd werd voor het nieuwe model voorscherm en de transparante richtingaanwijzer, incl. "gele stripes". Je begrijpt het zeker wel. Ik bellen, klopte, was een ongelukje, laat maar maken.....(?) Om kort te zijn, schade ruim 1500 euries, meteen laten staan, vervangende auto gekregen en dinsdag avond klaar. Dus voor mij geen Bommeldag. Jammer! Moet nog wel even Bas, Mathy en de organisatie afzeggen.  

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC