Officieuze presentielijst sleuteldag Rooijens
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vroeger ging dat ook zo : we gooien een heks in het water en als ze verzuipt, is het een heks.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kom dus voor de gezelligheid, daar er momenteel nog niks te klussen valt! Baseman had lampjes di ein mijn radio zouden passen, die kom ik dan afnemenrluigies schreef : Op bovenstaande lijst staan 7 namen die niet ingeschreven zijn, Arne Hulstein, Gerard Post, Eric, Willem V, Ton Herman, Onno en Co. Voor alle zekerheid, laten die er wel rekening mee houden dat er maar beperkte binnencapaciteit is in Zaltbommel. Maar voor de gezelligheid is natuurlijk iedereen welkom.........

Verwacht mij dus niet te vroeg, eerder rond een uur of twaalf alleen om handjes te schudden! Zodat ik wat gezichten achter het forum ken
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Helaas, de werkelijk is veel harder, het ging zo: als ze drijft is ze een heks. Als je geen heks was verzoop je dus, bleef je drijven dan ging je vervolgens op de brandstapel.MSuidgeest schreef : Vroeger ging dat ook zo : we gooien een heks in het water en als ze verzuipt, is het een heks.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil kleppen stellen, bougies vervangen, olie verversen en hoop dat iemand met me mee kan denken waarom mijn auto slecht loopt (zie ander draadje <a href="/?q=node/9738"> www.volvo700vereniging.nl/?q=node/9738 ).
Tot zaterdag,
Mark Hermans
- Marco
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
@Frits, als het weer het toelaat kunnen we zondag wellicht even snel een blik werpen, maar wellicht heef er zaterdag iemand een oplossing.
Veel sleutelfun en wellicht tot zondag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor je aanbod. Zondag effe snel een blik werpen is niet nodig.
ik hoop dat het zaterdag gaat lukken.
tot zondag
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-