backfire met benzine? 740 start niet.
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
- rubbers injectoren , maar dat hoeft niet meer want die zie er brandnieuw uit (vandaag er uit gehad bij 1)
- brandstof relais die achter de asbak zit. Nog ff op de kop tikken
- stationair stelschroef want sinds de APk rijdt die niet meer kan dus idd te maken hebben met een klojo die de schroef heeft verpest
- brandstof pomp
- benzine filter
- sloop
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu je injector los heb, even in een potje doen (aangesloten slangen), en iemand vragen om contact aan te zetten (dat de brandstof pomp gaat draaien). Misschien moet je hiervoor starten. Je moet nu een nevel krijgen, absoluut geen straal of ongelijkmatige nevel.
Let op benzine is brandbaar en niet fijn om in je ogen te krijgen etc.
Co schoref is niet de plastic schroef maar een verzonken inbus, auto staat niet hier die van mij anders had ik een foto gemaakt. Zal kijken of ik nog iets in archief heb.
Maar wat is de kleur van de Bougie (de electrode welke in het blok zit, grijs, bruin, zwart)
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
zelf denk ik meer aan de brandstofpomp. soms hoor ik hem wel en dan weer niet. klopt dat? vreemde is ook dat de auto bij starten wel loopt maar heel hoog stationair om er vervolgens mee te kappen.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Lijkt me vacuum probleem (valse lucht)lzvcom schreef : zelf denk ik meer aan de brandstofpomp. soms hoor ik hem wel en dan weer niet. klopt dat? vreemde is ook dat de auto bij starten wel loopt maar heel hoog stationair om er vervolgens mee te kappen.
Groeten,Gerben
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit kan bv op de injector rubbers zijn, op de rembekrachtiger, vervroeger ontsteking (als jij daar een vacuum aansluiting heb), Heb jij toevallig onder het dashboard e.a. aangepast recent ?).
of de andere rubbere slangen (vacuum/lucht slangen).
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-