backfire met benzine? 740 start niet.
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2014 14:12 #1404921
door luke verburg (GAST)
Beantwoord door luke verburg (GAST) in topic Nee heb geen vaccum meter,
Nee heb geen vaccum meter, maar de ANWB had er remreiniger in gespoten en toen ging die beter lopen..Kan ook die klep zijn in de balg. moet ik komend weekend in de garage zelf er uit halen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2014 14:20 #1404922
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic CO stelschroef
Mocht je daar aan willen draaien dan voorzichtig daarmee, met draaiende motor kan deze de klep(mechaniek) beschadigen. Is niet de zwarte plastic schroef. Is een inbus
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2014 23:04 #1404939
door luke verburg (GAST)
Beantwoord door luke verburg (GAST) in topic hulp
Is er toevallig iemand in de buurt van alblasserdam die mij even kan helpen met de injectoren vervangen en wellicht doet die het dan nog niet. wellicht kan iemand dan helpen met de diagnose?
Opties: brandstofpomp, relais, blaasbalg (klep injectie), brandstoffilter.
Als dat niet lukt dan maar de sloop (met nwe APK!)
Opties: brandstofpomp, relais, blaasbalg (klep injectie), brandstoffilter.
Als dat niet lukt dan maar de sloop (met nwe APK!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2014 08:48 #1404944
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hulp
Hoop dat je reactie krijgt, is voor mij niet om de hoek, maar heb jij de APK laten doen en hebben ze daarbij de CO bijgesteld ?.
Sloop is zonde, weet niet hoe oud de auto is, maar voor de sloopprijs haal ik hem wel op, zijn altijd wel liefhebbers op zoek naar de onderdelen.
Maar uitgangspunt moet zijn dat hij het gewoon gaat doen. Injector loshalen is niet moeilijk.
Sloop is zonde, weet niet hoe oud de auto is, maar voor de sloopprijs haal ik hem wel op, zijn altijd wel liefhebbers op zoek naar de onderdelen.
Maar uitgangspunt moet zijn dat hij het gewoon gaat doen. Injector loshalen is niet moeilijk.
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2014 07:56 #1404960
door luke verburg (GAST)
Beantwoord door luke verburg (GAST) in topic reparatie
Ik heb er 2 weken geleden 700 voor betaald dus een dik verlies. ik denk dat de reparatie ook nog wel rond de 200 komt. Volgens mij zijn het nl niet de rubbers want dan had die daarvoor klote moeten lopen.
Ik ga proberen die ringetjes te vervangen in de injectoren maar weet niet of het lukt. PS 23 euro voor 4x een ringetje van 1 MM !!!
Moest 23 euro afreken voor een paar ringetjes die ik zonder leesbril niet eens zie..
Heeft iemand nog onderdelen mocht dit niet helpen?
brandstofpomp, brandstof relais, filter, .....
Ik ga proberen die ringetjes te vervangen in de injectoren maar weet niet of het lukt. PS 23 euro voor 4x een ringetje van 1 MM !!!
Moest 23 euro afreken voor een paar ringetjes die ik zonder leesbril niet eens zie..
Heeft iemand nog onderdelen mocht dit niet helpen?
brandstofpomp, brandstof relais, filter, .....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2014 08:50 #1404973
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb je wel de juiste Ringen
Ringen zijn zeker niet de allerkleinste.
Maar wat heb jij al gedaan en heeft iemand aan de CO schroef gezeten, twee jaar geleden ook een Volvo met inhouden en ploffen, CO schroef stuk gedraaid.
Bij de APK wil men daar nog wel eens een draai aangeven. Moet met beleid en inbus.
Hoe zijn de Bougies, kabels, verdeler. Worden je relais warm in de zekeringskast.
Zie dat je al 6 jaar het forum bezoekt, hoop dat een lid je in de buurt misschien een beetje op weg kan helpen.
Zelf ben ik een hobby sleutelaar, maar hier al het nodige opgestoken.
Maar wat heb jij al gedaan en heeft iemand aan de CO schroef gezeten, twee jaar geleden ook een Volvo met inhouden en ploffen, CO schroef stuk gedraaid.
Bij de APK wil men daar nog wel eens een draai aangeven. Moet met beleid en inbus.
Hoe zijn de Bougies, kabels, verdeler. Worden je relais warm in de zekeringskast.
Zie dat je al 6 jaar het forum bezoekt, hoop dat een lid je in de buurt misschien een beetje op weg kan helpen.
Zelf ben ik een hobby sleutelaar, maar hier al het nodige opgestoken.
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2014 09:48 #1404975
door luke verburg (GAST)
Beantwoord door luke verburg (GAST) in topic Waar zit de CO2 schroef? en
Waar zit de CO2 schroef? en dan zou die denk ik toch gelijk rot rijden van de garage waar die gekeurd is naar huis?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2014 18:00 #1404987
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic benzine
als je het zelfde als mij had kun je proberen de tank is vol te gooien kijken of die dan wel goed loopt
die van mij liep zeer goed tot dat de tank voor de helft leeg was en kreeg toen het probleem
die van mij liep zeer goed tot dat de tank voor de helft leeg was en kreeg toen het probleem
- luke verburg (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2014 18:28 #1404990
door luke verburg (GAST)
Beantwoord door luke verburg (GAST) in topic Bedankt voor de tip
Dat zou
Bedankt voor de tip
Dat zou kunnen als dat eerder was geweest, ik heb met een kwart tank al een tijd rond gereden. Later nog half vol gegooid en dat had geen resultaat. Ik heb geen zin nog meer geld uit tegeven en hem met volle tank naar de sloop te brengen , ben inmiddels al 800 euro armer.
Dat zou kunnen als dat eerder was geweest, ik heb met een kwart tank al een tijd rond gereden. Later nog half vol gegooid en dat had geen resultaat. Ik heb geen zin nog meer geld uit tegeven en hem met volle tank naar de sloop te brengen , ben inmiddels al 800 euro armer.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2014 21:26 #1405001
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Die rubbers vervangen zou ik
Die rubbers vervangen zou ik altijd doen. Wanneer het nu niet het probleem veroorzaakt zal het in de toekomst wel problemen geven. Die rubbers krijg je bij iedere bosch service.
Is je ontsteking wel in orde? Geen scheur in verdelerkap? Op gas is backfire easy te verkrijgen maar met een B23(0)E op benzine krijg je normaal geen backfire vanwege een beetje false lucht met een goede functionerende onsteking, correcte klepspeling.en juiste distributie.
Je woont helaas zeker niet in de buurt anders kon ik je wel ff helpen. Het is lastig helpen op afstand wanneer je niet zoveel kennis hebt van motoren. Backfires zijn doorgaans killing voor je luchtmeter...
Het zou nooit veel mogen kosten om een b230e weer goed aan de praat te krijgen. Met slooponderdelen kom je heel ver.
Grtz, Daniel
Is je ontsteking wel in orde? Geen scheur in verdelerkap? Op gas is backfire easy te verkrijgen maar met een B23(0)E op benzine krijg je normaal geen backfire vanwege een beetje false lucht met een goede functionerende onsteking, correcte klepspeling.en juiste distributie.
Je woont helaas zeker niet in de buurt anders kon ik je wel ff helpen. Het is lastig helpen op afstand wanneer je niet zoveel kennis hebt van motoren. Backfires zijn doorgaans killing voor je luchtmeter...
Het zou nooit veel mogen kosten om een b230e weer goed aan de praat te krijgen. Met slooponderdelen kom je heel ver.
Grtz, Daniel
Moderators: Jerry Stam