Koppeling- en versnellingsbakolie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2013 16:43 #1390539
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
Koop een kleine trechter met een stuk tuinslang. Tuinslang in de bovenste vulgat en vullen met ATF-F olie. Of Willem rijd naar een garage en laat hetb dan doen voor die paar euro's. Wat een gezeik en gezeur hierom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2013 18:06 #1390544
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geheel eens
met Henk ! Kon het niet beter verwoorden. Wat is nu je uiteindelijke 'winst' vraag ik me dan af....
Een bal stress te pakken omdat de olie er al af is en de vulplug niet loskomt (verkeerde manier van werken), zitten prutsen om de bak weer gevuld te krijgen, nadat je door een tip van een garagebedrijf de plug wel los kreeg.
Kan dat echt niet snappen en dat allemaal om misschien wel 5 tientjes uit te sparen... Lekker bezig
Een bal stress te pakken omdat de olie er al af is en de vulplug niet loskomt (verkeerde manier van werken), zitten prutsen om de bak weer gevuld te krijgen, nadat je door een tip van een garagebedrijf de plug wel los kreeg.
Kan dat echt niet snappen en dat allemaal om misschien wel 5 tientjes uit te sparen... Lekker bezig

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2013 19:49 #1390549
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach ja, als ik alles van te
Ach ja, als ik alles van te voren wist, dan had ik het misschien anders gedaan ja.
Uiteindelijk zit het er in en heb ik dan wel geld bespaart. Maar misschien dat ik het de volgende keer wel laat doen. Ik heb er in ieder geval geen rot gevoel over dat ik het zelf gedaan heb. Al ik alles wat ik aan de auto gedaan heb laat doen, dan was ie allang verkocht, omdat het dan veel te kostbaar wordt.
Waar maak je je nou toch druk om. Laat mij lekker rommelen. Soms valt het tegen en soms gaat iets heel makkelijk.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe bakolie. Haha!!
Uiteindelijk zit het er in en heb ik dan wel geld bespaart. Maar misschien dat ik het de volgende keer wel laat doen. Ik heb er in ieder geval geen rot gevoel over dat ik het zelf gedaan heb. Al ik alles wat ik aan de auto gedaan heb laat doen, dan was ie allang verkocht, omdat het dan veel te kostbaar wordt.
Waar maak je je nou toch druk om. Laat mij lekker rommelen. Soms valt het tegen en soms gaat iets heel makkelijk.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe bakolie. Haha!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2013 00:42 #1390703
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Pardon?
Hallo Henk
groetjes
Mathy (moderator)
Als je iets wilt bijdragen aan dit forum, dan graag. Maar accepteer dat niet iedereen overal hetzelfde over denkt. De manier waarop je je uitdrukt toont weinig respect voor je mede-forumgebruiker. Bij deze vraag ik je dus, om in het vervolg dit soort uitlatingen achterwege te laten.volvo-henk schreef : Wat een gezeik en gezeur hierom.
groetjes
Mathy (moderator)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2013 06:28 #1390705
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
Beste Mathy, mijn antwoord is NEE. Ik ben nog lid tot 31-12-2013 daarna kan het bestuur mijn account opheffen. Mocht je meer weten mijn telefoonnummer staat in de ledenlijst.Mathy schreef : Hallo Henk
Als je iets wilt bijdragen aan dit forum, dan graag. Maar accepteer dat niet iedereen overal hetzelfde over denkt. De manier waarop je je uitdrukt toont weinig respect voor je mede-forumgebruiker. Bij deze vraag ik je dus, om in het vervolg dit soort uitlatingen achterwege te laten.volvo-henk schreef : Wat een gezeik en gezeur hierom.
groetjes
Mathy (moderator)
Moderators: Jerry Stam