v-snaar past niet
- Neen
- Nieuw lid
-
Waarschijnlijk niet, zelfs volvo gaf mij eerst twee stuks dynamosnaar van 1000mm mee i.p.v de gevraagde 1000 en 1013gerryberrie schreef :
Dat weten wij...maar er zijn ook redblocks waar dit wel zo is..weet elke AMH (snaren leverenacier) dat verschil?henk 940LPT schreef : Volgens mij nooit bij een B230FK. Dynamo zit aan bestuurderskant met een eigen snaar. Waterpomp en stuurbekrachtingspomp zitten aan passagierskant samen op een andere snaar.
Groeten,Gerben
volvo 945 B230FK .6 bar 1997
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De draadeindjes kunnen natuurlijk nooit verder stellen dan het einde van de uitslag. Was de originele echter kwijt en heb de lengte een beetje langer gegokt...

Dus vandaag of morgen voor de winkel maar eraf halen en passen...
Wie of wat is AMH trouwens?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Auto materialen handel ?
Flaps kan ook

Friendly local auto part store
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelf verder zoeken, maar op internet zijn diverse sites met rekenhulpen voor het bepalen van de lengte van de V-snaar.
-Zet je verstelbare poulie in de kortse stand
_Meet de diameter van beide poulies
-Meet de afstand tussen de middelpunten van de poulies
-Vul diameters en afstand in de rekenhulp...en voila.
Voor het juiste type van de V-snaar moet je hem meenemen, maar meestal is dat nog leesbaar op de snaar. (Ik had verschillende types voor stuurbekrachtigingspomp en dynamo)
Jaap
- Neen
- Nieuw lid
-
Heb de oude nu inderdaad meegenomen, dacht de eerste keer dat volvo het wel zou weten.
Groet, Bram
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Not Henk helaas, eigen ondervinding en mijn auto is toch echt helemaal origineel gua periferie. Echt er af halen en meenemen, of de nummers opschrijven.henk 940LPT schreef : Als je bij de dealer besteld en je VIN nummer doorgeeft (YV1945...) dan zou hij 100% het juiste onderdeel moeten leveren. Tenzij de boel niet meer origineel is.
- André Struis
- Nieuw lid
-
O ja, dan heb je geloof ik ook nog de metrische maatvoering en de combinaties hiervan...........om d'r echt een puinhoop van te maken.
Ik heb hier nog een Gazelle Tandem in de schuur staan, ook met zo'n exotische bandenmaat.