olielekkage oliekoeler
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha Pieter, ik zeg het i.d.d. fout, #8 is geen ring (maar ook zeker geen banjo bout, dat is #2). #3 is een koperen ring, die kun je eventueel ook uitgloeien dan is ie weer lekker zacht.Die holle bout #8 zit enorm vast, gebruik een echt goede sleutel, en laat hem eventueel "schrikken" met een paar tikken met de hamer op die sleutel.Pietjeprecies schreef : Tnx, dat is inderdaad het plan, om het hele ding van het blok te schroeven en alle rubbers en pakkingen te vervangen. Zal waarschijnlijk pas na winter zijn, bij de 'voorjaarsbeurt' als ook de olie weer ververst moet worden.
Alleen breng je me met de nummers die je noemt een beetje in de war. Ik heb op mijn lijstje staan: Ring #3, O-ring #4 en ring #5. #8 is de banjobout waar we het hierboven eerder over gehad hebben, die ga ik proberen heel te houden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Een paar klappen op de kop van de Banjo bout...............dan draai je hem met nul moeite los.Chilm schreef : Die holle bout #8 zit enorm vast, gebruik een echt goede sleutel, en laat hem eventueel "schrikken" met een paar tikken met de hamer op die sleutel.
NB geldt ook voor aftap-pluggen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt Andre, maar het gaat hier niet om die banjo bout, die komt wel los.Het gaat om de holle bout #8, en daar kun je geen klap op geven want dan is je draad naar de vaantjesstruis schreef :
Een paar klappen op de kop van de Banjo bout...............dan draai je hem met nul moeite los.Chilm schreef : Die holle bout #8 zit enorm vast, gebruik een echt goede sleutel, en laat hem eventueel "schrikken" met een paar tikken met de hamer op die sleutel.
NB geldt ook voor aftap-pluggen