opeens koelvloeistof verbruik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2012 21:54 #1365032
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Warmtewisselaar
Controleer ook zeker eens de slangen die aan de warmtwisselaar zitten.En de aansluiting achterop je blok (uitgang blok) welke naar de kachel gaat.Deze kun je wel je moeilijk zien/controlern.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2012 10:32 #1365055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2x gehad
De eerste keer was klein slangetje waar het KVS op een warm onderdeel drupte / spoot tijdens het rijden, en daardoor konden we geen verlies zien.Na afpersen systeem werd dit door garage gezien.
2e optie blijft die dop.Koop of leen eens een (groene) dop, en kijk dan nog eens. Dit was het euvel bij mij de 2e keer!
Succes!
2e optie blijft die dop.Koop of leen eens een (groene) dop, en kijk dan nog eens. Dit was het euvel bij mij de 2e keer!
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2012 13:02 #1365063
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekkage
Je moet 's morgens eens een heel klein stukje rijden, max 1 km, en dan motor uit en goed kijken. De motor is dan nog niet warm zodat er nog niets verdampt, maar de lekkage treedt waarschijnlijk al wel op. Op deze manier heb ik bij mij ook het lek gevonden waar ik ca een jaar naar zocht.
Succes ermee!
Succes ermee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2012 15:07 #1365130
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mag ik jullie bedanken voor
Mag ik jullie bedanken voor alle suggesties, , we zullen er van het weekende eens naar gaan zoeken, es kijken wat we zo kunnen vinden. Morgenochtend ga ik er voor het eerst in weken weer een eindje mee rijden..rijd nu altijd in de andere still going strong met meer dan 5 ton op zijn teller..
Paul ik woon in Hengelo ov dus dat is niet echt naast de deur Lelystad, maar in ieder geval bedankt voor je aanbod!
Ik laat weten of we wat vinden
Paul ik woon in Hengelo ov dus dat is niet echt naast de deur Lelystad, maar in ieder geval bedankt voor je aanbod!
Ik laat weten of we wat vinden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2012 15:10 #1365131
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ow ja, er zit al een groene
Ow ja, er zit al een groene dop op het systeem, kan hem wel es wisselen met die van onze andere 945, die heeft nl een heel nieuw KV reservoirvaatje, die heeft daar nl al es een megalekkage gehad..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2012 17:42 #1365142
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lek
Bij mij was de dop defect, daardoor verloor de auto veel KVS!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2012 18:11 #1365146
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kon je dat niet zien dan?
Kon je dat niet zien dan? Onze blauwe 945 heeft wel es gelekt bij de dop omdat hij te vol zat, maar dat kon je wel zien na de rit.. Ik heb net even een stukje gereden met onze witte reus en draaide daarna de oliedop los, en zag dat die niet mooi zwart was maar GRIJS weeh..geen goed teken dus....tja...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2012 16:01 #1365255
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oeps
Was gewoon condens..vandaag niets aan de hand, olie mooi zwart bij koude motor. Zag na 15 km gereden te hebben lekkage bij de dop..mmm ff de andere dop proberen kijken of het dan nog is
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2012 19:19 #1365564
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En
Opgelost?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2012 21:23 #1365591
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nope
Nou ja dat wil zeggen dat we er nu toch vrij zeker van zijn dat het toch de kop moet zijn..Er stond weer erg veel druk op het systeem na een stukje rijden, en na afdraaienvan de groene dop van het KVS vaatje kwam er veel lucht en koelwater naar boven..snif..we zijn er een beetje zat van, wilden hem laten ombouwen op gas, maar gaan we niet meer doen dus, hij gaat wrs de verkoop in..is verder een mooie auto, maar hij is door zijn vorige eigenaren niet al te vriendelijk behandeld..Hebben hem zaterdag helemaal gepoetst en in de was gezet, staat nu te glimmen voor de deur..jammer..Maar voor ons niet haal baar om en de kop te laten maken en op gas om te bouwen. Ik maak veel te veel km om op benzine te blijven rijden..
Maar in ieder geval iedereen bedankt voor alle suggesties!!!
Maar in ieder geval iedereen bedankt voor alle suggesties!!!
Moderators: Jerry Stam