Benzine druk regelaar alweer lek !!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2012 16:27 #1355080 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelukkig
Gelukkig een geestesverwant.
Starten ging bij mij opvallend goed, hij/zij startte sneller dan nu het geval is.
Ik heb er vanaf nu altijd een bij me in de auto, wel 95 euro bij de dealer. Nog even in het bestelsysteem gechecked, maar afeglopen 2 jaar hebben ze er geen een besteld dus wat hun betrefd geen high-runner of kwaal. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2012 20:18 #1355108 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar ik hem koop (verkoopt
Waar ik hem koop (verkoopt uitsluitend Volo onderdelen) die had er in 5 jaar tijd 3 verkocht , waarvan dus 1 aan mij. De vorige 3 had ik bij de sloop gekocht dus ik dacht een jaar terug beter af te zijn met een nieuwe maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Mijn Volvo startte toen het ding net kapot begon te gaan ook beter (1 keer rond ipv 4 keer). Maar als de regelaar teveel begint te lekken verzuipt de motor en gaat moeilijk starten. Als je de motor af zet staat er nog gewoon 3,5 bar op de leiding en die perst dan een paar druppies benzine in het inlaatspruitstuk.
Maar omdat de verkopre er zo weinig verkoopt heeft hij ze niet op voorraad, dus dat duurt een paar dagen. Gelukkig is het nog in de garantieperiode.
Maar evengoed vreemd dat het bij ons elke keer stuk gaat en er verder niemand last van lijkt te hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2012 18:26 #1355183 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad vreemd
Hi Jan, inderdaad vreemd. De benzinedruk regelaar gaat mij net iets te vaak kapot, het lijkt op een kwaal. Alleen zouden er dan wel maar dan 2 man last van moeten hebben en de omloopsnelheid bij de delaers zou een stuk hoger moeten zijn.
Het kan natuurlijk dat er ook een stel rondrijden die het nog niet in de gaten hebben.
Ik geloof dat ik eens een draadje heb gezien op dit forum van een handmatige afstelbare benzine druk regelaar, ik geloof dat men hier ook sprak van het regelmatig overlijden.
Maar wat is het draadje en wat zijn de juiste zoekwoorden....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2013 17:31 #1390410 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ... en nummer 6 is er aan,
... en nummer 6 is er aan, niet te geloven.

Een jaar geleden ook nog de brandstofpomp (onder de stoel) vervangen. Nogmaals gemeten toen en druk is normaal.
Maar toch, wederom kaduuk en zo goedkoop zijn die dingen niet.

Inmiddels niet meer de illusie dat ik dit kan oplossen, zal wel bij jaarlijks vervangen blijven steken ben ik bang.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-07-2013 23:06 #1390470 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jeetje
kan hij stuk gaan van ongemerkte backfire's ofzo? waar ging dat slangetje ook al weer heen? Spruitstuk toch? Blijft raar dat het bij sommigen gewoon heel blijft.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC