LMM Vervangen, geen foutmelding meer
- V700 register
- Nieuw lid
-
1e vraag: waar zit de lambda sonde?2e vraag: wat is een bajonetdop?3e vraag........
Tja al die beginners hè

Ik ga het lekker samen met Bas doen. Kijken/helpen leerrt bij mij vaak beter dan van een papiertje. Elkaar doorhebben is lastig als je elkaar nog niet kent. Maar wat niet is kan nog komen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het niet over bajonetdop gehad. Ik schrijf 'banjo bout'. Een banjobout is een holle bout met gaatjes waar vloeistof doorheen kan.
Als ik iets schrijf moet je natuurlijk wel goed lezen he.

- V700 register
- Nieuw lid
-

je schreef: - olietoevoer banjo dop 17 losdraaien. Dus ik denk dat ik de olietoevoer met een banjo dop nr 17 moet losdraaien. Hoe snel is er een spraakverwarring? Ik ben blij dat ik hulp krijg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan zie ik als nog niks over bajonetten staan

Heeel veel succes en plezier bij Bas, en neem voor die jongen een krat van zn favoriete bier mee, zal die aan toe zijn eind van de dag

(ik schat bas in als Grolsch drinker, maar kan er naas zitten natuurlijk

- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Interessant, kom je daar bij?Bavaria, mits koud, Kronenbourg, maar slecht verkrijgbaar of anders Sambuca of Pastis 51....Een lekker beugel sla ik trouwens toch niet af hoor....Jelmar86 schreef : (ik schat bas in als Grolsch drinker, maar kan er naas zitten natuurlijk
dit geheel offtopic)
Maarre, ik heb mijn klepsteltool weer terug, dus dat kan gedaan worden. (plaatjes is wel een puntje van aandacht)Turbo zal wel goed komen, de beschijving lezend van Jelmar86, komt wel overeen met mijn twee wissels, qua volgorde en handelswijze.Ik ben er zelf dan wel weer voor, nieuwe ringen te monteren en een nieuw rubber van de olieretourleiding.Als de olieretour los van de turbo moet, ook een nieuwe pakking daar, just to be sure....
Komt wel goed...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht is het iets, om dat artikel te combineren met de beschrijving voor de turbo-revisie.Als een soort handboek...;-)Ik zal het er eens bij pakken, na mijn vakantie.gj schreef : Mooie beschrijving van Jelmar, er staat hier op het forum ook nog een topic van chilm met foto's over het vervangen van de turbo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-