B234F hikt en heeft last van uitlaat - backfire.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-

Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
katalysator verwijderd en recht pijpje ertussen gelast met een moer erop gelast voor de sonde.
Maar..ik bedacht me nu...die moer zit OP het gat in de pijp gelast..en niet IN het gat in de pijp gelast..
Ik vraag me dus een beetje af of het "puntje" van de sensor wel goed in de uitlaatstroom zit.....
Zou zomaar kunnen zijn dat die in de "holte" zit. en de uitlaatgassen er overheen scheren...
Al heeft zo'n sensor nog best wel een flinke punt..
...
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Dus, 3 stappen voorruit!
Maaarrr..hij loopt nog steeds erg rijk..wel minder rijk dan eerst..maar nog steeds Te rijk..doet flink stinken naar "half-verbrande" benzine als je achter de wagen staat...
Verbruik is ook wat hoog.
Loopt verder nu gewoon Netjes.
Iemand nog een Tip?
Geen Ruzie maken Jongens..Jelmar86 schreef : Erg mooie reclame Timen, je mist alleen nog de prijs erbij zodat iedereen kan meegenieten
Ik ben met het spul van Jelmar heel erg blij en ook met het spul van Timen heel erg blij, en de combinatie doet het goed op mijn wagen hahaha.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ik maakte geen ruzie, maar als zoiets al uitgebreid gepost moet worden zet er dan gewoon een prijs bij en doe niet zo geheimzinnig

Duidelijkheid is wel prettig als mensen zo'n topic nalezen

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Daar ben ik zelf ook heel blij mee, verbaasde me er al over dat een Lambda-sonde zo'n drastisch effect kan hebben.Jelmar86 schreef : Mooi dat het geholpen heeft gerben!
En dat er bij een defecte sonde totaal geen foutcode o.i.d komt.
<div class="content">Daar zal ik je gelijk in geven, +1, het hele plaatje compleet is wel zo fijn.(ook voor het nageslachtJelmar86 schreef : En ik maakte geen ruzie, maar als zoiets al uitgebreid gepost moet worden zet er dan gewoon een prijs bij en doe niet zo geheimzinnig
Duidelijkheid is wel prettig als mensen zo'n topic nalezen

Ik zou het wel een naai-streek vinden, als Ik nu hier de prijs ga neerzetten, dat doe ik dus niet...mocht iemand anders het willen weten, PB maar. (of PB gewoon naar Timen)
Groeten,Gerben</div>
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-

Groeten,Gerben