Op zoek naar een 940: kies ik een 2.0 of 2.3?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die ben ik zeker van plan te bezoeken Tom. De site van de vereniging heeft in het orientatieproces al veel waarde toegevoegd, dus ik denk dat ook die verenigings dagen dat zullen doen.TGTF schreef : verenigings dagen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bekijk het draadje met Nieuw in de Familie maar eens, heb net een update geplaatst.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar gaan we al : mijn technische motorkennis gaat zo ver dat ik weet dat de B230FB een betrouwbare machien is, heerlijk rijd, dat er 4 cilinders inzitten en dat het geen turbo machien is, maar hoeveel kleppen dat apparaat heeft ....henk 940LPT schreef : Cruise control (de originele Volvo CC) komt vaak voorbij, 2e hands. Voor 125 euro moet je wel een benzineset voor de 8 kleppers aan kunnen schaffen. Of is de GLE, uit '94, nog een 16 klepper ? Dan heb je wat andere steuntjes nodig, die al wat lastiger te krijgen zijn.
En dat terwijl ik toch in een heleboel andere zaken best een klusser ben en nog handig ook, al zeg ik het zelf.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij is de B204FT/GT zelfs tot in 1994 geleverd. De B234F maar t/m modeljaar 1992.
groetjes
Mathy