Ontstekingsprobleem?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2011 00:59 #1315894
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Koerierdienst
Hallo John
Neem eens contact op met de koeriersdienst. Internationale pakketjes zijn meestal te traceren.
groetjes
Mathy
Neem eens contact op met de koeriersdienst. Internationale pakketjes zijn meestal te traceren.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Haazen
- Junior lid
-
Minder
Meer
12-05-2011 09:01 #1315918
door John Haazen
Als het goed is zijn ze bij Scandcar wel wat speurwerk aan het doen.
Beantwoord door John Haazen in topic Top secret
Had ik ook oon gedacht Mathy. Helaas wil Scandcar niet prijsgeven wie de Engelse reparateur is. Dus is het voor mij niet mogelijk de nodige informatie in te winnen, om het pakketje te laten traceren.Mathy schreef : Neem eens contact op met de koeriersdienst. Internationale pakketjes zijn meestal te traceren.
Als het goed is zijn ze bij Scandcar wel wat speurwerk aan het doen.
- John Haazen
- Junior lid
-
Minder
Meer
11-07-2011 13:55 #1323023
door John Haazen
Beantwoord door John Haazen in topic Afronden forumdiscussie
Ik realiseer me dat deze discussie vrij abrupt stop. Bij deze wil ik jullie bijpraten over de oplossing die uiteindelijk door Helmonds vernuft is gevonden.De ECU is uiteindelijk terug uit Engeland gekomen. Scandcar was vergeten de Engelse rekening te voldoen, dus…. Voor het lange wachten heeft Scandcar me gecompenseerd met een aanzienlijke korting op de rekening. Helaas bleek de ECU niet de boosdoener, dus terug bij af.Omdat ik nu door de bomen het bos niet meer zag, heb ik mijn auto achtergelaten bij Schampers in Helmond. ZIJ HEBBEN HEM GEFIXT! Na enig intensief zoeken bleken er twee benzine-injectoren te lekken, waardoor de motor zowel op LPG als benzine verzoop. Rekening was zeer erg redelijk. Dus chapeau!Ik ben nog even teruggegaan naar de Volvo dealer, die de ECU de schuld had gegeven en me had geadviseerd om elders een andere ECU te kopen. Zonder veel tegengas betaalde deze dealer mij de onderzoekskosten voor deze foute diagnose terug. Toch netjes.
Moderators: Jerry Stam