benzine lekkage!
- V700 register
- Nieuw lid
-
MaartenG schreef : Zelfde meegemaakt, filter doorgeroest. Als de motor liep, zag je het eruit druppelen. Als de motor niet loopt, staat er geen druk op de leiding en druppelt ie niet. En het klopt, als er geen druk op de leiding staat dus als de pomp niet pompt dan kun je rustig dat filter afkoppelen zonder dat er benzine uit de leiding loopt. Benzinedieven hebben dus niets aan het doorsnijden van die leiding. Als ik jou was haalde ik een 5 l jerrycan benzine op, dat in de tank bij daglicht, motor starten en kijken. Ik heb laatst foto's gemaakt toen ik de filter heb vervangen, zal even kijken of ik die vanavond op dit forum kan zetten.
Voor die foto's hou ik me aanbevolen! Je hebt het over het benzinefilter neem ik aan, dat ik in de motorruimte aantref?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat ik wel doe is de benzinedrukregelaar vervangen, want het voorste slangetje ruikt naar benzine. Verder heb ik nog mijn laatste katalysator in het geheugen gegrift staan, die van binnen compleet was gesmolten. Zou zomaar door onverbrande benzine kunnen zijn gebeurd natuurlijk....