Noodkreet tav brandstofpomp

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2010 21:11 #1291974 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe aardig !

RVL schreef :  Maar wie gaat onze topic opener helpen in de regio Utrecht? Ik begreep dat hij niet zo mobiel was dus kom op jongens!

Dit zijn opbeurende woorden. Bedankt voor het enthousiasme en de vriendelijkheid.
Zoals Bas al meldde, ik heb een hersteller op het oog. Ik ga er van uit dat het allemaal goed gaat komen.
De auto is helemaal binnenstebuiten gekeerd, werkelijk alles is met nieuwe delen vervangen, het inhouden/hikken/onregelmatige, het moet haast wel worden veroorzaakt door het buitengewone brouwsel onder de auto.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2010 21:18 #1291977 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hardop denken
Wat ik mij toch blijf afvragen :
Waarom zou iemand dat er tussen zetten ?
Die pomp zelf ziet er toch echt uit als de juiste, waarom zou je er dan een stukje van een draaiorgel oid tussen zetten ?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 01:29 #1292015 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Centenbak
Hallo Jeroen
Misschien omdat de vorige eigenaar ook al een centenbak had? 
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 01:49 #1292017 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien de dealer wel...?

Jee schreef : Waarom zou iemand dat er tussen zetten?

Onwaarschijnlijk, maar <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=209739 " target="_blank">in dit draadje op Turbobricks hebben ze het (vanaf de 5e post) over een pulsdemper die door Volvo zelf onder de auto's gehangen werd.

Aan de foto te zien hangt hij er bij jou ook wel langer dan een half jaar onder, of hij is roestig en wel gemonteerd, dat kan ook nog.
(Er hoort, zoals eerder gezegd, wel een pulsdemper te zitten boven de injectorrail van de viercilinders na 1995).

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 10:51 #1292026 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Geluidsbestrijding
Dus als ik het goed begrijp werden die er onder gezet om geluidsoverlast te beperken? Bij de groene van mij zit ie er volgens mij niet op. Ik ga vanavond toch even kijken. Ik heb trouwens geen last van pompgeluid. Leerzaam draadje van Turbobricks!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 11:17 #1292029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kennelijk

RVL schreef : Dus als ik het goed begrijp werden die er onder gezet om geluidsoverlast te beperken?

Ik wil hier niet doorgaan voor deskundig, ik kan alleen wel leuk met google en vadis overweg, dus dan lijkt het al gauw wat .
Verder ken ik eigenlijk alleen mijn eigen auto, dus als de ervaren sleutelaars hier zo'n ding nog nooit eerder gezien hebben dan hebben die wat mij betreft gelijk.
@Jee: Kan degene die die pomp gemonteerd heeft geen toelichting geven? Of praat je daar niet meer mee?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 22:48 #1292118 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stel ik niet meer op prijs

Pietjeprecies schreef : @Jee: Kan degene die die pomp gemonteerd heeft geen toelichting geven? Of praat je daar niet meer mee?

Bij deze montage heb ik gelijk meerdere materialen gekocht en laten monteren. Het resultaat laat zich kwalificeren als slechte artikelen tot een zelfs levensgevaarlijk artikel . Dit is willens en wetens gedaan en aan mij als niet ontkennende leek verkocht. Per definitie hoef ik dan geen uitleg meer. Om alle voorschriften, reglementen en goede sfeer te willen respecteren, ga ik hier voorts niet dieper op in.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2010 10:34 #1292508 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is dit probleem al opgelost
Is dit probleem al opgelost ?
Anders kan ik je wel van dienst zijn.Je kunt me bereiken via een pb ;)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC