B234F slaat niet meer aan - OPGELOST?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2010 18:19 #1288181
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gerben,
Er zit toch ook
Gerben,
Er zit toch ook een terugslagklep "ergens" in je brandstof leiding? Klinks alsof deze de benzine laat lopen.
En als ie net gelopen heeft start ie wel begrijp ik uit jou verhaal.... kan dat je probleem niet zijn???
Er zit toch ook een terugslagklep "ergens" in je brandstof leiding? Klinks alsof deze de benzine laat lopen.
En als ie net gelopen heeft start ie wel begrijp ik uit jou verhaal.... kan dat je probleem niet zijn???
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2010 20:25 #1288198
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Opgelost?
Hallo Volvisti,
Het probleem LIJKT te zijn opgelost..net optijd!
Wagen start weer meteen, warm en koud.
Er komt weer meer dan genoeg benzine door de leiding.
Vanmiddag maar even langs de lokale Volvo boer geweest.Pompje gevraagd..
FF zoeken, maar hij was er..."wat mag ie kosten?" 50 euro..uheem...mijn hart staat ff stil.voor een 2e hands pompje..?
Goed, het is dat ik hem dringend nodig heb..dus maar meegenomen.
Andere eronder wegschroevenGeen kromme of losse leidingen ofzo..Ff een hoop gedoe met de veroeste bouten en slangklemmen.
Ander pompje eronder..En dan het gedoe waar ik het allerlangst mee ben bezig geweest.de boel lekvrij krijgen...die iritante bout waar ik nu ff de naam niet van kan vinden..bleef maar lekken..en lekken..en lekken.Maar 2 gloednieuwe koperen ringen gehaald, een hoop vloeibare pakking ertussen, vastschroeven en ff wachten..
Eindelijk lekvrij.
Starten...en..ja!Er is weer leven.
Nou maar hopen dat ie het morgenochtend als ik richting Ees[sleuteldag] wil gaan hij het ook nog doet.
Dank voor alle hulp en tips!
@ Mathy, die 75L tank moet nog maar ff wachten..Wel leuk idee..
Van een terugslagklep weet ik trouwens niets...
Groeten,Gerben
Het probleem LIJKT te zijn opgelost..net optijd!
Wagen start weer meteen, warm en koud.
Er komt weer meer dan genoeg benzine door de leiding.
Vanmiddag maar even langs de lokale Volvo boer geweest.Pompje gevraagd..
FF zoeken, maar hij was er..."wat mag ie kosten?" 50 euro..uheem...mijn hart staat ff stil.voor een 2e hands pompje..?
Goed, het is dat ik hem dringend nodig heb..dus maar meegenomen.
Andere eronder wegschroevenGeen kromme of losse leidingen ofzo..Ff een hoop gedoe met de veroeste bouten en slangklemmen.
Ander pompje eronder..En dan het gedoe waar ik het allerlangst mee ben bezig geweest.de boel lekvrij krijgen...die iritante bout waar ik nu ff de naam niet van kan vinden..bleef maar lekken..en lekken..en lekken.Maar 2 gloednieuwe koperen ringen gehaald, een hoop vloeibare pakking ertussen, vastschroeven en ff wachten..
Eindelijk lekvrij.
Starten...en..ja!Er is weer leven.
Nou maar hopen dat ie het morgenochtend als ik richting Ees[sleuteldag] wil gaan hij het ook nog doet.
Dank voor alle hulp en tips!
@ Mathy, die 75L tank moet nog maar ff wachten..Wel leuk idee..
Van een terugslagklep weet ik trouwens niets...
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2010 20:59 #1288202
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pakking
He Gerben vloeibare pakking heb ik niet gebruikt bij montage van andere benzinepomp onder stoel
Ik had ook een 2ehands pomp van een van de geschorste Volvo 's (de gouden) gehaald maar wel 2 nieuwe koperen ringen gehaald en dus ook niet lekken en ook geen vloeibare pakking , lost die vloeibare pakking niet op met de benzine ?
Ik had ook een 2ehands pomp van een van de geschorste Volvo 's (de gouden) gehaald maar wel 2 nieuwe koperen ringen gehaald en dus ook niet lekken en ook geen vloeibare pakking , lost die vloeibare pakking niet op met de benzine ?
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2010 21:31 #1288204
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic koper ring
Hoi Fred,
Pakking lost inderdaad op, niet zo heel erg, de pakking tussen ring en aansluiting komt geen benzine bij, dus die blijft wel goed.
Misschien dat de 2 Nieuwe koperen ringen ook voldoende zijn hoor.Maar was het zo zat, dus 2 nieuwe ringen, en pakking erbij.
Toen stopte het lekken eindelijk.
Groeten,Gerben
Pakking lost inderdaad op, niet zo heel erg, de pakking tussen ring en aansluiting komt geen benzine bij, dus die blijft wel goed.
Misschien dat de 2 Nieuwe koperen ringen ook voldoende zijn hoor.Maar was het zo zat, dus 2 nieuwe ringen, en pakking erbij.
Toen stopte het lekken eindelijk.
Groeten,Gerben
Moderators: Jerry Stam