revisie of een ruil motor

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2009 16:26 #1234511 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic je zou auto efma in Aken
je zou auto <a href=" www.volvo-spezialist.de ">efma in Aken kunnen proberen. daar zit ook een onderdelenhandel in 2e hands volvo spul (alhoewel die best wat vraagt voor een motor). beste van te voren prijsopgave laten maken, waar je het werk ook laat doen.
Vroeger gingen wij altijd naar <a href=" www.automeertens.nl/ ">Bèr Meertens in Gronsveld, al jaren niet meer geweest maar volgens mij ook nog goed. Was toen erg goed in Volvo, ook de oudere.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2009 17:18 #1234513 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo John

JW schreef : je zou auto <a href=" www.volvo-spezialist.de ">efma in Aken kunnen proberen.

Daar heb ik mijn 16 klepper laten repareren nadat de distributieriem eraf gelopen was. Dat was niet goedkoop.
Daarna heb ik de klepdekselpakking nog een keer (ergens anders) laten vervangen, omdat die er niet goed tussen zat. En dus lekte.
En de pakking tussen inlaatspruitstuk en cilinderkop heb ik ook (ergens anders) laten vervangen, omdat die er niet goed tussen zat. En wel zo, dat de auto zo hard floot, dat men me nakeek als ik voorbij reed. Onder de motorkap was het niet uit te houden, zo hard floot het.
Zowel de klepdeksel als het inlaatspruitstuk moeten gedemonteerd worden, om de opgetreden schade (doordat de distibutieriem eraf liep) te repareren. Je mag dus drie keer raden, waar de bijbehorende pakkingen er verkeerd tussen gezet zijn.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2009 18:24 #1234519 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja

Mathy schreef : Hallo John

JW schreef : je zou auto <a href=" www.volvo-spezialist.de ">efma in Aken kunnen proberen.

Daar heb ik mijn 16 klepper laten repareren nadat de distributieriem eraf gelopen was. Dat was niet goedkoop.
Daarna heb ik de klepdekselpakking nog een keer (ergens anders) laten vervangen, omdat die er niet goed tussen zat. En dus lekte.
En de pakking tussen inlaatspruitstuk en cilinderkop heb ik ook (ergens anders) laten vervangen, omdat die er niet goed tussen zat. En wel zo, dat de auto zo hard floot, dat men me nakeek als ik voorbij reed. Onder de motorkap was het niet uit te houden, zo hard floot het.
Zowel de klepdeksel als het inlaatspruitstuk moeten gedemonteerd worden, om de opgetreden schade (doordat de distibutieriem eraf liep) te repareren. Je mag dus drie keer raden, waar de bijbehorende pakkingen er verkeerd tussen gezet zijn.
groetjes
Mathy

Hey Mathy,
Daarom gaf ik al aan, prijs opvragen. Ik vind het nog steeds vervelend voor je dat het zo gelopen is bij Efma, zelf heb ik teo nu toe alleen positoeve ervaring (ik kom er alleen met de 850 van mn ouders, de 240 doe ik nu bijna alles zelf), afgezien van soms wat duur uitvallende reparaties (ga je voor remschijven + een remklauw, zijn er 2 remklauwen, 2 schijven de slangen en de blokken rondom gedaan, niet dat dat echt duur was maar voor zoiets zouden ze wel even mogen bellen). Gewoon goed afspreken.
Mvg,

JW

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2009 21:05 #1234544 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bellen
Hallo Jan Willem
Mij belden ze wel op. Om te vertellen dat een en ander (zie hierboven) 50 euro duurder werd. Wat ze er niet bij vertelden, is dat de prijsopgave ex. BTW was.
Om de oorzaak van een kraak te vinden, heeft ie m'n auto ooit drie dagen mee naar huis genomen. Niks gehoord! Maar ook niet aan de radio gezeten. Terwijl die wel versteld was.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC