tik in motor 960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2009 16:00 #1223582
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Idem
Net als bij Bart zijn het ook bij mij de injectors die tikken. Ondanks het tikkende geluid dat je alleen hoort als de kap open is loopt de motor prima.
Groet,
Jan-Willem
Groet,
Jan-Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2009 13:24 #1232921
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tikken
Het tikken van de klepstoters (b)lijkt veroorzaakt te worden door 2 (lekke) o-ringen. Lees <a href="
www.brickboard.com/FAQ/700-900/B6304OilPickupRepair.htm
">hier eens.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2011 16:44 #1325210
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Gouden tip?
Heeft iemand deze operatie al eens uitgevoerd? Het klinkt als een hele plausibele oorzaak voor het tikken.
Mijn 960 tikt natuurlijk ook. Als ik dit voor een paar tientjes en een dagje sleutelen kan verhelpen hoef ik daar niet lang over te twijfelen.
Mijn 960 tikt natuurlijk ook. Als ik dit voor een paar tientjes en een dagje sleutelen kan verhelpen hoef ik daar niet lang over te twijfelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2011 18:22 #1325220
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic injector cleaner
mijn volvo heeft ook tikkende injectors, hiervoor vandaag injector cleaner gekocht. Zal laten weten of het resultaat geeft of niet...Jan-Willem schreef : Net als bij Bart zijn het ook bij mij de injectors die tikken. Ondanks het tikkende geluid dat je alleen hoort als de kap open is loopt de motor prima.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2011 21:48 #1325243
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Kleppen
Injectorreiniger staat sowieso op de boodschappenlijst, dat kan nooit kwaad. Dit klinkt duidelijk veel harder en anders dan de injectoren. Wanneer hij stationair loopt wordt het langzaam erger. Wanneer ik de toeren even laat oplopen wordt de motor stiller om vervolgens weer harder te gaan tikken.
Ik was benieuwd of die ringetjes voor iemand al de oplossing gebleken zijn. Zo niet, dan hoop ik de eerste te zijn...
Ik was benieuwd of die ringetjes voor iemand al de oplossing gebleken zijn. Zo niet, dan hoop ik de eerste te zijn...
Moderators: Jerry Stam