Wat is wijsheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2008 22:40 #1211086
door V700 register
En die zijn luchtgekoeld.
Beantwoord door V700 register in topic De T2...
De T2 VW bus van m'n oom rookt soms ook wit op LPG...wsb schreef :
Henk, jij beweert toch iets? Dan is het tot logisch dat je daar een verklaring voor hebt.henk 940LPT schreef : Zoals ik zei: Duidelijker kan ik het je niet maken. Het staat je helemaal vrij mij te geloven of niet. Mocht je het uitzoeken dan ben ik benieuwd naar je resultaten. Nooit te beroerd om wat te leren. Hint: Ik zou het zoeken in de verhouding tussen waterstof en koolstof moleculen. LPG heeft relatief meer waterstof moleculen omdat de ketens korter zijn. Hoeveel precies.... dat moet jij dan maar uitzoeken..
En die zijn luchtgekoeld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2008 23:16 #1211098
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Offtopic
Het dreigt een beetje offtopic te gaan. Laten we de vocht-in-lpg discussie <a href="/node/21120">hier</a> voortzetten, dan kan de topicstarter in dit draadje verder worden geholpen, hopelijk naar de oplossing !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2008 09:21 #1211121
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je wel
Inderdaad want ondertussen ligt er op straat een dikke laag roet die in de vorm van een waaier naar mijn uitlaat wijst en nog steeds niet het probleem opgelost aan de andere kant wel alle andere dingen die mankeerde verholpen.
Iemand zei ooit "als je de oplossing niet kan vinden kijk je de verkeerde kant op".
Iemand zei ooit "als je de oplossing niet kan vinden kijk je de verkeerde kant op".
Moderators: Jerry Stam