Ongeluk met White-Rice (760 Turbo) *veel vragen!*

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2008 22:02 #1201789 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja,
eerst testen wat je testen kunt zonder demonteren, op basis van die informatie verder kijken wat je verder wilt testen/inspecteren.

maar eerst succes met je tentamens ! 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 16:59 #1201875 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Herkenbaar

Mr.Borrie schreef : Ik heb donderdag mijn laaste tentames dus daarna ga ik meteen kijken wat ik kan doen (als ik nu nog bij de wagen in de buurt kom heb ik ruzie met m'n ouders)
Te beginnen dus om te kijken of ik inderdaad last heb van de hydrolock situatie , en vervolgens de injectoren test.
Vanaf daar kan ik gaan bepalen hoe en wat te doen met het onderblok, de goede volgorde lijkt mij?

Pffff... Herkenbaar, telkens maar met die auto bezig zijn terwijl er andere, belangrijkere dingen zijn... Maargoed, succes ermee... balen!

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 17:37 #1201882 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Laatste loodjes?

Mr.Borrie schreef : Ik heb donderdag mijn laaste tentames[...]

En als je klaar bent, wat voor mooie opleiding heb je dan voltooid? (als je mij mijn nieuwsgierigheid vergeeft)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 18:26 #1201887 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja...

Michael Oud schreef :

Mr.Borrie schreef : Ik heb donderdag mijn laaste tentames dus daarna ga ik meteen kijken wat ik kan doen (als ik nu nog bij de wagen in de buurt kom heb ik ruzie met m'n ouders)
Te beginnen dus om te kijken of ik inderdaad last heb van de hydrolock situatie , en vervolgens de injectoren test.
Vanaf daar kan ik gaan bepalen hoe en wat te doen met het onderblok, de goede volgorde lijkt mij?

Pffff... Herkenbaar, telkens maar met die auto bezig zijn terwijl er andere, belangrijkere dingen zijn... Maargoed, succes ermee... balen!

ook mij niet onbekend.....

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 18:31 #1201888 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Informatica

Eric Bakker schreef :

Mr.Borrie schreef : Ik heb donderdag mijn laaste tentames[...]

En als je klaar bent, wat voor mooie opleiding heb je dan voltooid? (als je mij mijn nieuwsgierigheid vergeeft)

Het 2e jaar van mijn HBO opleiding informatica. Dus ik heb nog 2 jaartjes te gaan hierna

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 19:54 #1201896 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Leuk

Mr.Borrie schreef : Het 2e jaar van mijn HBO opleiding informatica. Dus ik heb nog 2 jaartjes te gaan hierna

Wat is dat toch met Volvo's en ICT'ers...? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 20:02 #1201899 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee.

Eric Bakker schreef :

Mr.Borrie schreef : Het 2e jaar van mijn HBO opleiding informatica. Dus ik heb nog 2 jaartjes te gaan hierna

Maar iets zegt me, dat er en enorm verschil zit in ICT-ers en iemand die HBO Informatica studeerd, maar dat zal wel gevoelsmatig zijn. Ik ben eigenlijk ook best benieuwd wat je over ruim twee jaar dan eigenlijk bent? (als ik vragen mag)

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2008 21:29 #1201915 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Nobody knows

Baseman schreef :

Eric Bakker schreef :

Maar iets zegt me, dat er en enorm verschil zit in ICT-ers en iemand die HBO Informatica studeerd, maar dat zal wel gevoelsmatig zijn. Ik ben eigenlijk ook best benieuwd wat je over ruim twee jaar dan eigenlijk bent? (als ik vragen mag)

Daar kan niemand je andwoord op geven, na 4 jaar MBO gedaan te hebben tot systeembeheerder denk je eindelijk redelijk te weten wat je gaat doen. op het HBO is het dan allemaal weer zo ruim en algemeen dat ik volgens mij aan het einde van mijn studie ongeveer alles kan worden lijkt wel.. het is wel wat verwarrend om eerlijk te zijn, het is het grote voordeel en nadeel van het feit dat computers nu eenmaal OVERAL zijn.

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2008 10:29 #1201960 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Verschil
Of bedoel je nu het verschil tussen mensen die in de ICT werken, en ICT-ers...

HBO informatica is een prima opleiding waarmee je tenminste daadwerkelijk verstand van computers hebt. Niets tegen op de collega's die vanuit een andere achtergrond omgeschoold zijn naar de IT, maar ik merk toch wel vaak, dat dat beetje extra achtergrond erg nuttig is...

En wat je ermee kan worden? Van alles eigenlijk binnen het computervak. Van programmeur tot tester tot systeembeheerder.

@Boris: en als je aan het werk gaat, dan zal je weer een beetje zo'n gevoel hebben: de aansluitingen tussen de diverse fasen zijn niet zo duidelijk...In de praktijk gaat alles weer net even anders, en vaak minder gestructureerd, dan je hebt geleerd.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2008 21:11 #1202162 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Klaar!

Willem van Strik lidnr 328 schreef : @Boris: en als je aan het werk gaat, dan zal je weer een beetje zo'n gevoel hebben: de aansluitingen tussen de diverse fasen zijn niet zo duidelijk...In de praktijk gaat alles weer net even anders, en vaak minder gestructureerd, dan je hebt geleerd.

Nog minder structuur? ik hoop dat je een grapje maakt.. hoe dan ook tentames zijn over nu maar afwachten.. morgen maar meteen beginnen met bogie test en de wagen binnen zetten zodat ik hem kan opshorten

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC