Nieuwe member met volvo 740 station Turbo problemen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 20:32 #1199518 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hey Stanley, ik kwam op
Hey Stanley,
ik kwam op marktplaats deze advertentie tegen: <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...ta_ind%3D27%26fs%3D1 ">740kop
Volgens mij is dat de kop die jij hebt (en wellicht nodig hebt). Doe er je voordeel mee.
Groeten,
Richard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 21:32 #1199524 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic deze of andere 740

Stan schreef : Evengoed wil ik de 740 gewoon rijdend krijgen. Ben gewoon gek van de auto. en ben vastbesloten em lopend te krijgen!

begrijp me niet verkeerd, ik wil je er niet vanaf houden. en als het je lukt zou ik daar veel respect voor hebben, ik zou dus klus zelf niet zo snel aan durven (in ieder geval niet bij de auto die ik dagelijks nodig heb). ook pech hebben dat je te goeder trouw net tegen een verkeerd exemplaar bent aangelopen.

maar ben je gek van DEZE 740 of van de 740 meer in het algemeen (dan wel een bepaald type 740). misschien verstandig om te proberen een kostenplaatje te maken gebaseerd op een "alles-zit-tegen" schatting. als je liefde voor deze 740 zo groot is dat je die investering wil doen zit je goed. anders kun je je geld misschien beter besteden aan een beter exemplaar zoals gesuggereerd werd (waar je ook nog wel aan kunt sleutelen)

hoe meer geld je erin steekt, hoe moeilijker het wordt om op te houden (want je hebt er al zoveel ingestoken) maar als je pech hebt kan het een dure geschiedenis worden. vandaar de tip voor de "alles zit tegen" schatting. nu kun je er nog vanaf zonder dat je grote kosten hebt gemaakt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 22:06 #1199529 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic reactie
@ Endlessquest Bedankt voor de tip! als deze kop echt verrot is zal ik achter die kop aangaan..
 @ henk! Ik ga maandag even met een kennis van een revisiebedrijf de kop eraf halen, mocht hierbij blijken dat het geheel in slechte staat is zal ik proberen de auto van de hand te doen en opzoek gaan naar een ander, dit is zoals je zegt waarschijnlijk financieel aantrekkelijker. Als antwoord op je vraag: Ik ben niet perse gek van deze auto, wel vind ik dat de volvo 740 station Turbo een van de gaafste Volvo's is. Vandaar dat ik vrij gek ben op deze auto en deze waarschijnlijk te blind gekocht heb.

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 22:21 #1199531 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic non turbo

EndlessQuest schreef : Hey Stanley,
ik kwam op marktplaats deze advertentie tegen: <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...ta_ind%3D27%26fs%3D1 ">740kop
Volgens mij is dat de kop die jij hebt (en wellicht nodig hebt). Doe er je voordeel mee.
Groeten,
Richard

Deze kop is niet geschikt voor een turbo. Kijk maar eens goed naar de kleppen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2008 22:27 #1199532 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sorry in dat geval. Ik zag
Sorry in dat geval. Ik zag dat de verkoper hetzelfde nummer noemde als Stanley van zijn kop heeft afgelezen en dacht dat het dan zou moeten kunnen, niet dus.
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2008 12:37 #1199555 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Compressie meten....

Stan schreef : Zodra ik de kop ga demonteren zal ik lid worden, lijkt me erg handig voor de handboeken en sleuteldagen inderdaad...
Ik woon overigens in Zaandam,. weet niet of er toeavallig een deskundig clublid in de buurt woont

?
Verder moet ik het maar gewoon gaan doen, daar leer je zogezegd van. Ik ga in ieder geval niet de volle mep betalen  bij de plaatselijke dealer
Bedankt in ieder geval voor de comments! Ik ben al een stuk verder zo.

Hoi Stanley, ik woon in Amsterdam, en wil wel even met m'n compressietester langs komen om te kijken hoe het is gesteld met jou kleppen, ik zit van af morgen tot vrijdag in centerparcs, maar kan wel eventueel vandaag.
Laat maar weten, groeten Bart.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2008 12:41 #1199556 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic `Helaas vandaag gaat niet
`Helaas vandaag gaat niet lukken, ben over een half uurtje weg voor de gehele middag/avond, en daarbij komt.. maandag gaat evengoed de kop eraf. Dat zal genoeg duidelijk maken.
 Evengoed hardstikke bedankt voor je aanbod! top

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC