Koelvloeistoflucht in compartiment 965> (VERVOLG 3) DE OFFERTE

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2008 02:24 #1199624 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ik wou
Dat mijn vrouw dat eens voorstelde als de wasmachine uit elkaar lag.............
Dan begint ze me in te bouwen met stapels met vuile was, zodat ik de schuur niet meer uit kan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2008 20:14 #1199672 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt

ldoensen schreef : guess what, van een 960 type 2(95-96) is ie ook in een stuk....of zou ik dat 1,5 jaar geleden niet opgemerkt hebben en voor niks het hele dashboard eruit hebben gehaald......

Neeeee, ik denk het niet Martijn lijkt me stug...Foto's!!!

Je hebt helemaal gelijk. Ik zag vanmiddag dat we het over twee verschillende onderdelen hebben. Het deel waar je ook de radio inschuift lijkt uit een geheel te bestaan, doch het deel onder het dashboardkastje dat tegen het middenconsole eindigt is apart los te halen (moet je oa doen om relais te kunnen bereiken die achter je radio zitten). Op dát deel zit mijn schroefgat (veroorzaakt door een originele Volvo dashmount).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2008 18:04 #1199759 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De offerte
Offerte:Kachelradiateur Volvo 960                     155,- ex btwKlein materiaal                                     10,-Koelvloeistof                                         25,-Arbeidsloon ca. 6 tot 8 uur                     360 a 480,-Totaal                                                  550 a 670,- ex btwMet vriendelijke groet, www.GarageJelsma.nl

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC