Koelvloeistof
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2008 00:12 #1197925
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Fijn.
Daar ben je dan weer met een koopje vanaf, Maurits. Gelukkig was mijn diagnose goed, het kon haast niet missen gezien de leksporen op de motor.
Fijne vakantie gewenst en tot ziens.
Groeten, Jan.
Fijne vakantie gewenst en tot ziens.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2008 00:23 #1197926
door V700 register
We zitten gelukkig al weer jaren in een regio met weinig landgenoten, dus nog een beetje het 'echte' Spanje.
Maarre, wel een opluchting die thermostaat...
Grt.
Maurits

Beantwoord door V700 register in topic Dat niet!
Nou Rob, dat lukt al jaren niet meer hoor daar... 't is zo'n beetje m'n 2e vaderland. We zingen het tenslotte allemaal op 30 april: De koning van Hispannnie heb ik altijd... Affijn, zal me worst (oké, Chorizo) wezen, maar hij (die koning) heeft wel een prachtig land. Esta muy muy bien!R. Korteweg schreef : Hou je je hoofd ook een beetje koel daar in Spanje? Veel plezier!
We zitten gelukkig al weer jaren in een regio met weinig landgenoten, dus nog een beetje het 'echte' Spanje.
Maarre, wel een opluchting die thermostaat...
Grt.
Maurits

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2008 08:52 #1197929
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spanje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2008 23:24 #1198013
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ontwikkelingen
Tja Rob,
Toeristen vind je inmiddels wel overal langs de Costa's, maar... als je niet zo van Benidorm taferelen houdt dan moet je toch wat lager.
Omgeving Guardamar/Torrevieja/Elche is nog echt Spaans, maar wel opschieten, want de Engelsen rukken op... Met de auto moet je echter wel rekenen op ca. 2 dagen rijden, mits je het een beetje relaxed wilt houden. met de sleurhut wordt het al gauw 3 dagen denk ik. Campings heb je wel iets boven Torrevieja (spreek uit Torrebiega), in Guardamar, maar ik heb geen caravan/camping ervaringen . Maar wel Spanje ervaringen... Sinds 1976 geloof ik... Nee, zet mij vanaf mei t/m september maar in Zweden en de overige maanden in Spanje, komt best goed dan...
Overigens vandaag besloten, gezien de kosten van parkeren en benzine, om met een Airport Shuttle te gaan naar Weeze. Geen gestress...
Als je nog meer tips wilt... ff een PB-tje.
Grt.
Maurits
Toeristen vind je inmiddels wel overal langs de Costa's, maar... als je niet zo van Benidorm taferelen houdt dan moet je toch wat lager.
Omgeving Guardamar/Torrevieja/Elche is nog echt Spaans, maar wel opschieten, want de Engelsen rukken op... Met de auto moet je echter wel rekenen op ca. 2 dagen rijden, mits je het een beetje relaxed wilt houden. met de sleurhut wordt het al gauw 3 dagen denk ik. Campings heb je wel iets boven Torrevieja (spreek uit Torrebiega), in Guardamar, maar ik heb geen caravan/camping ervaringen . Maar wel Spanje ervaringen... Sinds 1976 geloof ik... Nee, zet mij vanaf mei t/m september maar in Zweden en de overige maanden in Spanje, komt best goed dan...
Overigens vandaag besloten, gezien de kosten van parkeren en benzine, om met een Airport Shuttle te gaan naar Weeze. Geen gestress...
Als je nog meer tips wilt... ff een PB-tje.
Grt.
Maurits
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2008 00:30 #1198232
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Moraira
Moderators: Jerry Stam