960 rikketik meeting, zondag 13 april 2008 te Utrecht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Bijna goed Mark, alleen de "dames zitten of liggen" aan het Zandpad in Utrecht. Inderdaad maar ca. 500 m1 richting Rode Brug". Met een voiture lukt het niet, op verzoek van bewoners Vechtdijk is de dijk afgesloten middels paaltjes. Neem een fietsje mee, kunnen we na afloop van de rikketik luister momenten. even recreatief gaan fietsen.
Vanmorgen overigens even bij de V.K.B. geweest, wat een mooie vv-tjes! M.n. de eerste links na binnenkomst (org. 12.000 km !) van Carlo S. Dat is meer kwijlen als bij de "dames"!
Groet, Gerrit-Jan.
p.s. Ik laat de organisatie over aan J-W. Iedereen welkom! Alleen zit er wel een kans in dat ik een oproep heb ontvangen voor opname in het U.M.C.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Gerrit-Jan
Gerrit-Jan Molenaar schreef : Bijna goed Mark, alleen de "dames zitten of liggen" aan het Zandpad in Utrecht. Inderdaad maar ca. 500 m1 richting Rode Brug". Met een voiture lukt het niet, op verzoek van bewoners Vechtdijk is de dijk afgesloten middels paaltjes. Neem een fietsje mee, kunnen we na afloop van de rikketik luister momenten. even recreatief gaan fietsen.
Toen ik vorig jaar naar de barbecue wilde komen en in eerste instantie niet kon geloven, dat het fort aan zo'n ... weggetje lag (aan twee kanten van een breed fietspad lag een flinke sloot), heb ik op een gegeven moment "Vechtdijk" ingegeven in m'n navigatiesysteem. En ik kwam terecht bij .... Een hint: Je kunt er ook recreatief fietsen. Maar niet voor niks.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
Mathy schreef : .....Heb ik op een gegeven moment "Vechtdijk" ingegeven in m'n navigatiesysteem. En ik kwam terecht bij .... Een hint: Je kunt er ook recreatief fietsen. Maar niet voor niks.
Ik zeg, het is een complot! Dat dat nu juist jou moet overkomen.........
ik dacht dat we gingen rikketikken en niet nivomats testen?
tot zondag!
- V700 register
- Nieuw lid
-

Rikketik 960 meeting op zondag 18 november 2007. Locatie vechtdijk 152, 14 uur. Voor rijstevlaai of Bosche bollen wordt gezorgd.
Voorlopig zijn de 960's aanwezig van:
- Gerrit-Jan
- Martijn
- Willem
- Eric
- Hans
- Frits
- Jan-Willem
Dat gaat in ieder geval mooie plaatjes opleveren!
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Lijkt me ontzettend leuk 7 van die 6 pittertjes naast elkaar met de kap omhoog. Komt precies goed uit die zondag 18 nov. De "dertiende november" moet ik me melden in het U.M.C. voor een verblijf van 5 dagen. Met een combinatie rolstoel/krukken kan ik me waarschijnlijk dan die dag wel behelpen. Tot de "18 de"!
Groet, Gerrit-Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-